دادستان بابلسر: پلمب دکه‌های غیرمجاز در حاشیه رودخانه بابلرود
دادستان بابلسر با بیان اینکه این افراد که اهل قائم‌شهر هستند، توسط مأموران دستگاه قضایی دستگیر شدند، گفت: در صورت هر گونه شکایت از این افراد به دادستانی شهرستان مراجعه شود.
کد خبر: ۲۷۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷ 12 August 2016
به گزارش تابناک مازندران، دادستان بابلسر با بیان اینکه برخی از دکه‌های داخل رودخانه محل جرائم مختلف مثل درگیری و تخلفات بهداشتی هستند، گفت: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در بستر رودخانه با آنها برخورد و دکه‌ پلمب می‌شود.
 
محسن نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بابلسر درباره فعالیت دکه‌های داخل رودخانه بابلرود، اظهار کرد: رودخانه بابلرود برابر ماده دو قانون توزیع عادلانه آب در اختیار حکومت جمهوری اسلامی ایران و جزو انفال بوده و متولی آن نیز اداره امور منابع آب بابل و بابلسر است.
 
وی با بیان اینکه اداره امور آب بابل و بابلسر تعدادی از دکه‌های داخل رودخانه بابلرود را برای اجرای طرح گردشگری و احداث پدالو به افراد اجاره داد، افزود: برخی از این افراد بعد از اخذ مجوز به جای اجرای طرح گردشگری آن را به قلیان‌سرا و قهوه‌خانه تبدیل کردند.
 
دادستان بابلسر با اشاره به اینکه با برخی از دکه‌هایی که غیرقانونی در بستر رودخانه فعالیت داشتند برخورد قضایی صورت گرفت و دکه‌های آنها پلمب شد، بیان کرد: یکی از مسائل مهم در این امر نظارت نکردن اداره امور آب بر فعالیت دکه‌هایی است که به برای آنها مجوز صادر می‌کند.
 
این مسؤول با اشاره به اینکه برای فعالیت دکه‌های غیرمجاز امور آب را مجاب به نظارت و جلوگیری از فعالیت آنها کردیم، اضافه کرد: در این زمینه پرونده قضایی تشکیل و قرار شد با فعالیت دکه‌‌هایی که غیرقانونی فعالیت دارند برابر قانون برخورد قضایی شود.
 
نوروزی با بیان اینکه برخی از دکه‌های داخل رودخانه محل جرائم مختلف مثل درگیری و تخلفات بهداشتی است، تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در بستر رودخانه با آنها برخورد و از فعالیت‌شان جلوگیری می‌شود.
 
* دستگیری 3 زورگوی حرفه‌ای در بابلسر
 
وی همچنین از دستگیری سه زورگوی حرفه‌ای در شهرستان بابلسر خبر داد و خاطرنشان کرد: این افراد با چهره نقاب‌زده شبانه وارد مغازه‌ها شده و با چاقو و قمه اقدام به زورگیری می‌کردند.
 
دادستان بابلسر با بیان اینکه این افراد که اهل قائم‌شهر هستند، توسط مأموران دستگاه قضایی دستگیر شدند، گفت: در صورت هر گونه شکایت از این افراد به دادستانی شهرستان مراجعه شود.
 
فارس
برچسب ها: دادستان بابلسر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار