مدیرعامل شرکت غله گلستان:
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان صریح کرد: تاکنون بیش از یک میلیو ن و 350 هزار تن گندم در گلستان به مراکز خرید تحویل شده و استان گلستان رتبه دوم کشور در تولید گندم را پس از استان خوزستان دارد.
کد خبر: ۲۷۶۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳ 11 August 2016
 مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: تاکنون بیش از یک میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان از طلب کشاورزان گلستانی پرداخت شده و همچنان ۱۹ درصد مطالبات گندم‌کاران گلستانی باقی مانده است.

منطقه گلستان،حمیدرضا علی‌محمدی، درباره میزان خرید گندم و پرداخت مطالبات کشاورزان اظهار کرد: تاکنون 81 درصد مطالبات گندمکاران گلستانی برابر با بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان از طلب کشاورزان پرداخت شده است.

وی افزود: برای 19 درصد باقیمانده طلب کشاورزان هم در تلاش هستیم تا بهزودی این امر محقق شود و تا مهرماه همه مطالبات گندم‌کاران پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان صریح کرد: تاکنون بیش از یک میلیو ن و 350 هزار تن گندم در گلستان به مراکز خرید تحویل شده و استان گلستان رتبه دوم کشور در تولید گندم را  پس از استان خوزستان دارد.

وی افزود: بیش از 6 مرکز خرید دولتی  در شهرهای گرگان، علی‌آباد کتول، آزادشهر، کلاله، گنبدکاووس و گالیکش و سه مرکز خصوصی و 4 تعاونی در  استان گلستان هم‌چنان کار خرید را برعهده دارند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان اظهار کرد: معاون وزیر جهاد کشاورزی از پرداخت وجوه کشاورزان تا مهرماه خبر داده و کار خرید تضمینی گندم از 4 خرداد در استان گلستان آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه دارد.

وی مهم‌ترین علت افزایش تولید گندم در استان را بارش‌های مناسب، تهیه بذور اصلاح شده، استفاده از کودهای شیمیایی و ارتقای مکانیزاسیون و کنترل آفات اعلام کرد و افزود: استان گلستان بیش از 620 هزار هکتار زمین کشاورزی و باغ دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار