معاون فرماندار ایوان گفت:تمامی دست فروشان و میوه فروشان از سطح خیابان اصلی جمع آوری و به بازارچه شهرداری هدایت شده اند و اکنون شاهد جلوگیری از سد معبر و بازگشت آرامش به شهر هستیم.
کد خبر: ۲۷۵۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵ 09 August 2016
معاون فرماندار ایوان گفت:تمامی دست فروشان و میوه فروشان از سطح خیابان اصلی جمع آوری و به بازارچه شهرداری هدایت شده اند و اکنون شاهد جلوگیری از سد معبر و بازگشت آرامش به شهر هستیم.

به گزارش تابناک ایلام؛عبدالرضا مهدیان اظهار کرد: طرح ساماندهی دست فروشان و میوه فروشان سطح خیابان اصلی شهر باعث رضایت شهروندان شده و همچنین بار ترافیکی را نیز کاهش و فضای شهر را زیباتر کرده است.

وی افزود: مجری اصلی این طرح شهرداری است که با همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهنماو رانندگی آن را در 2 مرحله اجرایی کرد که در مرحله اول اطلاع رسانی به دست فروشان از طریق نصب بنر در سطح شهر و در محله بعدی نیز این طرح با همکاری با دستفروشان اجرا شد.

وی عنوان کرد: مهم ترین اقدام این طرح ایجاد تغییرات کلی در اجرائیات شهرداری و صیانت از حقوق شهروندان است که پس از واگذاری غرفه های بازارچه به افراد واجد شرایط، دستفروشی در سطح خیابان اصلی ممنوع است و از واگذاری غرفه ای بیشتر به دستفروشان استقبال می شود.

وی تاکید کرد: با احداث این بازارچه ایوان نیز مانند سایر شهرها از محل خاصی برای عرضه میوه و تره بار بهره مند شده و از بازگشت دوباره به خیابان های اصلی شهر و ایجاد سد معبر جلوگیری ودر صورت مشاهده با این افراد برخورد قاطع می شود.

وی در ادامه گفت: این بازارچه دارای 50 غرفه با امکانات آب و برق، سرویس های بهداشتی و فضای آزاد است وبه راحتی جوابگوی دستفروشان سطح شهر می باشد.

وی اعلام کرد: طرح روان سازی ترافیک شهری نیز در شهرستان ایوان در دست اقدام است و پس از بررسی در شورای ترافیک شهرداری و با همکاری نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی به زودی اجرا خواهد شد.

مهدیان تصریح کرد: سد معبر دستفروشان علاوه بر مشکل تردد، سبب زشت شدن نمای شهر و بروز مشکلات فرهنگی می شود و استمرار این طرح علاوه بر رضایتمندی شهروندان به زیباسازی شهر نیز کمک می کند.

ایوان با جمعیت 55 هزار نفر در 35 کیلومتری شمال ایلام قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار