سرانجام سلفی گرفتن با یک ورزشکار
یک ورزشکار خانم اهل کره شمالی به خاطر سلفی گرفتن با یک ورزشکار اهل کره جنوبی مورد انتقاد مسئولان کره شمالی قرار گرفته است و حتی شنیده می شود که احتمال دارد حکم اعدام برای وی صادر شود که در نوع خود جالب است!
کد خبر: ۲۷۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 09 August 2016
به گزارش تابناک مازندران، اتفاق مهم در روز اول صمیمت دو ژیمناست دختر از کره جنوبی و کره شمالی بود که تصاویر ثبت شده از این دو برای همه رسانه ها جذاب بود. آنها حالا بدون جنگ و در آرامش کنار هم هستند اما در میدان بالاترین رقابت ورزشی را تجربه خواهند کرد.
 
در خلال بازی های المپیک دو بانوی ژیمناستیک کار این دو کشور فارغ از هرگونه کینه و دشمنی و فارغ از هیاهوهای سیاسی کنار هم می ایستند،لبخند می زنند و عکسی سراسر از مهر را با هم به یادگار می گیرند.
 احتمال اعدام ورزشکار اهل کره شمالی !
حال برخی افراد و کانال ها در فضای مجازی یک روز پس از انتشار این خبر و عکس این دو ژیمناست، خبری مبنی بر اعدام دختر ژیمناست کره شمالی به جرم انداختن عکس سلفی با ورزشکار کره جنوبی منتشر کرده اند.
 
این در حالی است که تاکنون جستجوهای ما برای دریافت اطلاعات دقیق و جزئیات این خبر نتیجه ای در بر نداشته است .

 المپیک همواره اختلاف های سیاسی را کنار گذاشته و باعث نزدیکی کشورها می شود.
 
 ورزش همواره رابطه ای عکس با سیاسیت داشته است. هرچقدر روابط سیاسیون با یکدیگر در جهان تیره و تار است اما ورزشکاران این روابط را برهم می‌زنند. المپیک هم یکی از آوردگاهایی است که مردم کشورها را به هم نزدیک می کند. در تصویر زیر دو ورزشکار را در کنار هم می بینید که در حال سلفی گرفتن هستند. یکی اهل کره جنوبی و دیگری کره شمالی.  
 
دو کشور کره جنوبی و کره شمالی سال‌هاست با یکدیگر جنگ دارند و هیچ زمان رابطه این دو باهم خوب نبوده اما ورزشکاران سعی کرده اند این روابط تیره و تار را بشکنند.

برچسب ها: اعدام ورزشکار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار