در چها رماه نخست امسال،
فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین گفت: در چهار ماه نخست امسال 72 کیلو گرم مواد مخدر در این شهرستان خراسان شمالی کشف شده که این میزان 47 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
کد خبر: ۲۷۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 08 August 2016
سرهنگ جاوید مهری یکشنبه شب در نشست خبری به مناسب روز خبرنگار اظهار کرد: در این مدت با تلاش نیروی انتظامی شهرستان کشفیات سرقت در شهرستان 23درصد افزایش یافته است .
وی به شهرندان و کسبه توصیه کرد که اماکن خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده سرقت از قبیل دوربین مداربسته و دزدگیر مجهز کنند.
فرمانده انتظامی اسفراین افزود: در همین مدت با رعایت مقررات و موارد ایمنی تصادفات درون شهری 19 درصد و تصادفات برون شهری 33 درصد در شهرستان کاهش داشته است .
سرهنگ مهری با اشاره به نامناسب بودن وضعیت جاده های شهرستان ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر وضعیت این جاده ها بهبود یابد.
وی گفت: با وجود تغییر نکردن این عامل تعداد تصادفات منجر به فوت شهرستان 25درصد کاهش یافته است .
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین وضعیت نامناسب بافت فرسوده و مبلمان شهری، نبود پارکینگ ها ی مناسب و مجهز در مرکز شهر را از جمله مشکلات برا ی شهروندان ذکر کرد وافزود: این موضوع با جریمه کردن حل نمی شود زیرا فرهنگ ترافیک و فرهنگ سازی دراین زمینه مشکل دارد که باید مسئولین برای رفع آن اقدام کنند.
وی گفت: در چهار ماه نخست امسال 181 دستگاه خودروی متخلف در شهرستان توقیف شده که این رقم نسبت به سال گذشته 8درصد افزایش یافته است .
سرهنگ مهری با اشاره به معظل متخلفان موتورسیکلت سواردر شهرستان گفت: با وجود افزایش توقیف موتور سکلیت متخلف در شهرستان اما این امرتاثیری در کاهش استفاده از این وسیله نقلیه نداشته است .
فرمانده انتظامی اسفراین همچنین از توقیف بیش از هزار موتور سیکلت متخلف در سطح شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبرداد وافزود: این میزان نسبت به سال گذشته 50 درصدافزایش داشته است .
سرهنگ مهری گفت: دراستای فرهنگ سازی نیرو انتظامی شهرستان به صاحبان موتورسیکلتهای توقیف شده فاقد گواهینامه که اقدام به ثبت نام در دوره اخد گواهینامه موتور سیکلت کنند و تاییدیه ثبت نام را به این فرماندهی تحویل دهند در ترخیص وسایل نقلیه توقیفیشان تسریع می کند .
فرمانده انتظامی انتظامی اسفراین در بخش دیگران سخنان خود با تبریک روز خبرنگار از همراهی و همدلی خبرنگاران و حضور به موقع در عرصه اطلاع رسانی تقدیر کرد.
سرهنگ مهری افزود: رسانه نقش تاثیرگذار در فرهنگ سازی و هدایت افکار عمومی دارد و باید از این فرصت به خوبی برای حل معظلات استفاده کرد.
در پایان این مراسم فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از خبرنگاران شهرستان با اهدا لوح و هدایا تقدیر کرد .
شهرستان 127هزار نفری اسفراین در 60کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار