فرماندار شیروان گفت: امسال در هفته دولت 77 پروژه عمرانی خدماتی در این شهرستان خراسان شمالی با اعتباری بالغ بر 531 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۲۷۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲ 08 August 2016
عباسعلی صفایی یکشنبه در نشست هماهنگی برنامه های هفته دولت شیروان اظهار کرد: این پروژه ها در حوزه سرمایه گذاری، عشایر، تولید گوشت سفید، دهیاری ها، بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی و ... از سوی 16 دستگاه اجرایی است که یک روز با حضور استاندار خراسان شمالی به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به بیمارستان در دست ساخت 218 تختخوابی شیروان گفت: فعالیت عمرانی این طرح رو به پایان است که بعد از پایان آن تجهیزات باید نصب شود تا بتوانیم جهت خدمات رسانی بهتر پاسخگوی نیازهای شهروندان و زائرین باشیم.
صفایی با بیان اینکه سال گذشته علی رغم کمبود و عدم تخصیص به موقع اعتبارات کارهای بسیار بزرگی در شیروان صورت گرفت افزود: یکی از طرح های بزرگ این شهرستان درطول این دولت راه اندازی و تکمیل پروژه بزرگ سیکل ترکیبی بود که کوره خنک کننده آن تکمیل شده و امیدواریم در برنامه زمان بندی شده فاز آن تکمیل و شاهد توسعه بیشتر در شهرستان باشیم.
نماینده عالی دولت در شیروان با بیان اینکه این شهرستان از محروم ترین شهرهای این استان در حوزه آب روستایی بوده است گفت: با اقدامات خوب صورت گرفته شده طی دو سال اخیر وضعیت 52 روستای بحرانی در این شهرستان هم اکنون به 12 روستا رسیده که در آینده مشکل این تعداد روستا هم برطرف خواهد شد.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار