دیدارهای هفته اول لیگ یک : یک برد و یک باخت برای نماینده های مازندران
دیدارهای لیگ یک از امروز شروع شد و دو تیم صاحب نام مازندرانی یعنی خونه به خونه و نساجی در اولین گام به مصاف حریفان خود رفتند. که در پایان تیم خونه به خونه بابل از سد استقلال اهواز گذشت و نساجی در خانه حریف باخت.
کد خبر: ۲۷۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴ 07 August 2016
به گزارش تابناک مازندران، عصر امروز در دیدارهای هفته اول لیگ یک تیم خونه به خونه بابل به مصاف تیم استقلال اهواز رفت و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

 تیم خونه به خونه که در فصل جاری یارگیری مناسبی داشت با قدرت شروع کرد و چندین بار تا باز کردن دروازه حریف پیش رفت ولی بازی بسته تیم جنوبی مانع گل زدن این تیم بود تا این که در دقیقه 80 با ضربه ای دقیق تور دروازه حریف را به لرزه در آورد تا خونه به خونه بابل در اولین گام به یک برد دلچسب برسد.

حمید کاظمی آقای گل فصل پیش در دقیقه 80 زننده تک گل پیروزی بخش تیم خونه به خونه بابل بود تا این تیم پرمهره در اولین گام به 3 امتیاز شیرین برسد . جالب این که کاظمی، بازیکن فصل گذشته نساجی در دقیقه 75  با ضربه سر دروازه استقلال اهواز را باز کرده بود که کمک داور این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

رقابت‌های لیگ دسته اول امروز با حضور 18 تیم در یک گروه آغاز شده است.
تصویر تیم خونه به خونه

برد شیرین خونه به خونه بابل و شکست تلخ نساجی
تیم خونه به خونه بابل با این ترکیب به مصاف استقلال اهواز رفت:

محسن فروزان، مازیار زارع، حنیف عمران زاده، سعید صادقی، حامد زمانی، پژمان نوری، میثم نقی زاده، مهدی خیری، روح اله باقری، عباس محمد رضایی و محمد غلامی با مربیگری مرزبان که البته در نیمه دوم حمید کاظمی به میدان آمد

تیم نساجی دیگر تیم سرشناس مازندران در کرج در حالی که در دقیقه 20 با گل محمد قاسمی نژاد از حریف جلو افتاده بود در پایان سه بر یک مقابل اکسین البرز شکست خورد تا در کارنامه دو تیم سرشناس مازندرانی یک برد و یک باخت ثبت شود.

دو تیم اکسین البرز و نساجی مازندران از ساعت 18 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم رفتند.
 
تیم میزبان در این بازی با نتیجه 3 بر یک از سد نساجی گذشت تا در جدول سه امتیازی شود. در این دیدار ابتدا نساجی توسط محمد قاسمی‌نژاد پیش افتاد، اما امیر بزرگی دو بار برای اکسین گلزنی کرد تا این تیم از شکست پیروزی بسازد. دیگر گل این تیم در دقایق تلف شده به‌ثمر رسید.  بیژن حیدری قضاوت این دیدار را بر عهده داشت.

ترکیب نساجی: محمدعلی نعمتی، کاظم حیاط منش، میلاد احمدی، علی غلامعلی تبار، حمید نعمتی، هانی اسماعیلی، میثم کریمی، عباس یحیی بیگی، امین شجاعیان، محمد قاسم نژاد و مقداد قباخلو(سرمربی: محمود فکری)
 
تیم داوری: پیروز سیف الله پور، آرمان اسعدی، عسگر محمدی و داود محرابی

اولین دیدار از هفته اول لیگ دسته اول فوتبال امروز در یزد بین دو تیم فولاد یزد و خیبرخرم آباد برگزار شد که بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.
 
مصطفی علیخانی در دقیقه 20 برای خیبر گلزنی کرد. علی بیک‌زاویه در دقیقه 30 از روی نقطه پنالتی گل تیم فولاد یزد را به ثمر رساند.
 
دیدار دوم در تهران بین دو تیم راه آهن و گل‌گهر سیرجان از ساعت 17 و 45 دقیقه برگزار شد که تیم گل‌گهر با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید.
 
مهرداد آوخ در دقیقه 56 و هادی دهقانی در دقیقه 75 برای گل‌گهر گلزنی کردند تا راه آهن لیگ دسته اول را هم با شکست شروع کند این تیم در این فصل به لیگ یک سقوط کرد.

 6 دیدار هفته اول لیگ دسته اول فوتبال امروز از ساعت 18 به طور همزمان برگزار شد. تیم ملوان با محمد مایلی‌کهن در خارج از خانه پیروز شد. تیم فجرسپاسی هم که قصد کناره‌گیری از لیگ یک را به خاطر مشکلات مالی را داشت در کرمان تیم متمول مس را متوقف کرد. پارس جنوبی جم و سپید رود رشت هم تنها میزبانان پیروز بودند.

 نتایج کامل بازیهای هفته اول لیگ یک بدین شرح است:
 
فولاد یزد 1- 1خیبر خرم آباد
علی بیک زاویه(فولاد یزد)- مصطفی علیخانی(خیبر خرم آباد)
 
راه آهن 0- 2 گل گهر سیرجان
هادی دهقانی، مهرداد آوخ(گل گهر سیرجان)
 
آلومینیوم اراک 2- ملوان بندرانزلی 3
حسین احمدلو2 گل(آلومینیوم اراک)- حسین قنبری، پوریا غلامی و فرزاد جعفری(ملوان بندرانزلی)
 
پارس جنوبی جم 1 – 0  مس رفسنجان
اصغر نصیری(پارس جنوبی جم)
 
مس کرمان 2 – 2فجرسپاسی شیراز
سعید زارع، ایمان سلیمی(فجرسپاسی شیراز)، علیرضا قاسمی(مس کرمان)
 
خونه به خونه 1 –0 استقلال اهواز

 حمید کاظمی (خونه به خونه80 )
 
سپید رود رشت 1-0 بادران تهران
سهیل حق شناس(سپید رود رشت)
 
اکسین البرز 3- 1نساجی مازندران
امیر میربزرگی2 گل، شاهین شفیعی (اکسین البرز)، محمد قاسمی نژاد (نساجی مازندران20)
 
نفت مسجدسلیمان 3-0 ایران جوان بوشهر
رضا جباری، محمد معاوی، عرفان پورافراز(نفت مسجدسلیمان)

برچسب ها: لیگ یک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار