نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه‌شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ فردی نباید در قالب برنامه ملی، بین‌المللی، منطقه‌ای و استانی به محیط زیست ضربه وارد کند.
کد خبر: ۲۷۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷ 03 August 2016

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی ادیانی‌راد عصر امروز با حضور در میزگرد تخصصی ارزیابی محیط‌زیستی در دفتر خبرگزاری فارس مازندران در ساری، با زنده کردن یاد و نام شادروان جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: زنده‌یاد جابر معافی یکی از خبرنگاران انقلابی و تراز اول کشور و استان بود.

وی افزود: زنده‌یاد جابر معافی نماد فعال رسانه‌ای متدین و متعهد بود، ضایع درگذشت جابر معافی را مجدداً به اصحاب رسانه تسلیت عرض می‎کنم.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از دور و نزدیک عملکرد دفتر خبرگزاری فارس مازندران را رصد می‌‏کنم، عملکرد مناسب و در خور شأن در استان از سوی این دفتر در حال ارائه است.

این مسؤول درباره برگزاری این میزگرد در دفتر خبرگزاری فارس، گفت: شاهد رشد فعالیت حلقه‌های کارشناسی در استان هستیم که این موضوع باید به یک سنت جاریه تبدیل شود.

ادیانی‌راد با اشاره به اینکه در همه حوزه‌ها نیاز به بررسی‌های کارشناسانه وجود دارد، تصریح کرد: افراد و تخصص‌های مختلف در این میزگردها از زوایای مختلف مسائل استانی را رصد کنند و کمک کار قانون‌گذاران باشند، وقتی قانون‌گذار در کنار نماینده دولت و بخش خصوصی در اینگونه نشست‌ها قرار می‎گیرد و انتظارات آنها را دریافت می‎کند، می‎تواند در قانون‌گذاری نقش موثرتری ایفا کند.

وی با اعلام اینکه حفظ محیط‌زیست یکی از دغدغه‌های جدی باشد، همه اتفاق نظر دارند، ادامه داد: محیط زیست سرمایه بین‌المللی است، هیچ فردی نباید در قالب برنامه ملی، بین‌المللی، منطقه‌ای و استانی به محیط‌زیست ضربه وارد کند.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خدشه در محیط‌زیست در هر نقطه از جهان که ایجاد شود به صدها کیلومتر دورتر به انسان‌های دیگر آسیب وارد می‎کند.

این مسؤول افزود: باید تلاش کنیم که آسیب به محیط‌زیست در کشور و مازندران به شدت کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه بشر تجربیات زیادی در حوزه حفظ محیط‌زیست و در کنار آن پویایی صنعت را در اختیار دارد، گفت: نکته کلیدی این موضوع ارائه راهکار مناسب از سوی محیط‌زیست به صنعت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار