مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: طی همایش تجلیل از مقام شهید محمود صارمی و روزنامه‌نگاران انقلابی قزوین که در سه بخش اصلی برگزار می‌شود تقدیر و تجلیل از خبرنگاران در 10 عنوان صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۲۷۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ 03 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محمد سرباز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: همزمان با 17 مرداد ماه روز خبرنگار برنامه‌های متنوعی در استان قزوین از سوی سازمان بسیج رسانه این استان تبیین شده و برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران چشم و گوش بیدار جامعه بوده و وظیفه اطلاع‌رسانی را بر عهده دارند، ادامه داد:‌ طی همایش تجلیل از مقام شهید محمود صارمی و روزنامه‌نگاران انقلابی قزوین که به مناسبت روز خبرنگار برگزار می‌شود در سه بخش با 10 عنوان تجلیل و تقدیر صورت می‌گیرد.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به 10 عنوان تجلیل و تقدیر از خبرنگاران اضافه کرد: حوزه دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و انقلابی‌گری، سبک زندگی و خانواده، جنگ نرم، اقتصاد مقاومتی، نفوذ فرهنگی سیاسی دشمن، فتنه و 8 ماه دفاع مقدس، بیداری اسلامی، بسیج و سپاه، ولایت و رهبری، قرآن و عترت 10 عنوانی است که در همایش تجلیل از مقام شهید محمود صارمی و روزنامه‌نگاران انقلابی قزوین از خبرنگاران استان قزوین تقدیر می‌شود.

سرباز مطرح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های متنوع همایش تجلیل از مقام شهید محمود صارمی و روزنامه‌نگاران انقلابی قزوین تجلیل از خانواده شهید شاخص سال جاری بسیج رسانه استان قزوین شهید محمدحسن ماخانی است.

این مسؤول با اشاره به بخش سوم همایش تجلیل از مقام شهید محمود صارمی و روزنامه‌نگاران انقلابی قزوین عنوان کرد: در این بخش سه خبرنگار بانو که از منتخبان جشنواره عفاف و حجاب بوده و در این جشنواره حائز رتبه اول تا سوم شدند، تجلیل و تقدیر می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین ادامه داد: تقدیر بخش ویژه در همایش تجلیل از مقام شهید محمود صارمی و روزنامه‌نگاران انقلابی قزوین تقدیر و تجلیل از تولید مستندات انقلابی است.

سرباز با اشاره به اینکه طی سال جاری همایش تجلیل از مقام شهید محمود صارمی و روزنامه‌نگاران انقلابی قزوین نخستین همایشی است که از سوی سازمان بسیج رسانه استان قزوین به صورت مستقل برگزار می‌شود، یادآور شد: تجلیل از خبرنگاران این استان نیز 21 دی ماه سال جاری به مناسبت روز بسیج رسانه همراه با برنامه‌های متنوعی در استان قزوین برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار