پس از شایعه رد نشده جدایی علی کریمی، و نامه رسمی استعفای مدیرعامل باشگاه خونه به خونه، حالا از جدایی یک بازیکن ایرانی- امریکایی به دلیلی نداشتن کارت پایان خدمت خبر می‎رسد!
کد خبر: ۲۷۰۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ 03 August 2016
به گزارش تابناک مازندران،  باشگاه خونه به خونه بابل یکی از 2 نماینده و امید اول فوتبال مازندران برای دستیابی به لیگ برتر، این روزها پس از یارگیری مناسب در فصل نقل و انتقالات، شاهد جدایی برخی از نفرات از بدنه بازیکنان، مربیان و مدیریت خود است.
پس از اینکه در هفته های گذشته خبر جدایی علی کریمی مدیر فنی خونه به خونه از این تیم شنیده و پس از آن توسط مدیرعامل رد شد، علی کریمی اینروزها در باشگاه پرسپولیس پایتخت به دنبال رفع مشکلات رامین رضائیان است و هنوز این جدایی را رسما رد یا تائید نکرده است.
اما دو روز پیش هم مدیرعامل تیم بابلی با ارائه نامه رسمی به مالک باشگاه از این تیم خداحافظی کرد و دلایل شخصی را سبب این جدایی دانست.
علی امیری دلایل شخصی و مشکلات کاری در تهران را موجب جدایی اش از تیم خونه به خونه عنوان کرد.
سومین کسی که در یک هفته گذشته شایعه جدایی وی از ترکیب باشگاه شنیده شد، سید کامران مرتضوی خلیلی بازیکن دورگه ایرانی - آمریکائی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران است که پس از عقد قرارداد با باشگاه خونه به خونه در اردوی آماده سازی این تیم در جزیره کیش و تمرینات بدنسازی خونه به خونه حضوری مستمر داشت و عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته بود ولی به دلیل نداشتن کارت پایان خدمت مجبور شد دوباره راهی آمریکا شود.
گفته شده این بازیکن جوان عصر دیروز دوشنبه در دفتر باشگاه خونه به خونه مازندران قرارداد خود را فسخ کرد سپس با ارسال نامه ای سرگشاده اینگونه از فوتبال ایران خداحافظی کرد:
"از آنجايى كه مدتى مزاحمت براى عزيزانم فراهم كردم عذر مى طلبم، اگر حركتى يا جسارتى از طرف حقير انجام شده اميد است مرا ببخشيد.
من ابتدا از عزيز دلمان جناب آقاى عليرضا مرزبان مربى اين باشگاه كمال تشكر را دارم و از برادران عزيزمان جناب آقايان مهرداد ميناوند و على اميرى و تمامى عزيزان و بازيكنان و همچنين ليدرها و تماشاگران و مردم عزيز امير كلا و بابل كه مرا در اين مسير محبت و يارى نموده اند قدردانى مى نمايم.
همچنین جا دارد از مؤسس اين باشگاه برادران حسن زاده علی الخصوص آقای قاسم حسن زاده بابت لطف و محبتی که در این مدت نسبت به بنده ارزانی داشتند، نهايت قدردانى و تشكر را داشته باشم و از آنجايى كه متأسفانه نتوانسته ام به علت نداشتن پايان خدمت سربازى باقى بمانم اميد است در اينده اي نزديك با توجه به برطرف شدن مشكل بار ديگر در جمع شما عزيزان حضور پيدا كنم."
انتهای پیام/

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار