کد خبر: ۲۷۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳ 02 August 2016
بی احترامی به یک خبرنگار در شهرداری چالوس، موجب ترک جلسه  از سوی یک خبرنگار و اعتراض سایر خبرنگاران شد.

به گزارش ایسنا مازندران، دو شهرستان  نوشهر و چالوس در حوزه شهری  دارای مشكلات فراوانی از جمله طغیان رودخانه ها، حریم شهر و معضل ترافیك هستند كه با پیگیری قاسم احمدی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی و با هماهنگی فرمانداران دو شهرستان، شهرداران نوشهر چالوس و اعضای شورای اسلامی  دوشهر جلسه ای پیرامون بررسی مشكلات با حضور معاون عمرانی استانداری، مدیر عامل آب منطقه ای مازندران، مدیر كل ستاد مدیریت بحران مازندران و  به میزبانی شهرداری نوشهر و چالوس به صورت مجزا برگزار شد.

روز قبل از جلسه از سوی روابط عمومی شهرداری نوشهر از خبرگزاری ها برای این جلسه دعوت به عمل آمد و با مدیریت درست شهرداری نوشهر و روابط عمومی شهرداری و اعضای شورای شهر نوشهر این جلسه صبح روز سه شنبه در دفتر شهردار نوشهر برگزار شد.

نكته قابل توجه اینكه در كنار بررسی مشكلات، برای خبرنگاران حاضر احترام زیادی از سوی مسئولان به عمل آمد و بارها در این جلسه در نوشهر تقدیر و تشكر ویژه و فرا رسیدن هفته گرامیداشت خبرنگار نیز تبریك گفته شد.

شهرداری نوشهر و روابط عمومی در ابتكاری جالب كه چند بار نیز از سوی معاون عمرانی اسانداری مورد تقدیر قرار گرفت نمایش هوایی رودخانه های نوشهر و نقاط ضعف رودخانه ها به صورت فیلم در این جلسه بود كه در نوع خود بسیار قابل توجه بود و به راحتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ادامه این جلسه ساعتی بعد در چالوس و در شهرداری این شهر  اتفاق افتاد.

اما در كنار بررسی مشكلات حوزه شهری نكات قابل توجهی وجود داشت كه باعث شد خبرنگار ایسنا از نیمه جلسه مجبور به ترك جلسه شود.

در حالی كه خبرنگاران حاضر در جلسه  در بخشی از اتاق شهردار مشغول نوشتن صحبت های مسئولان حاضر در جلسه چالوس را بودند یکی از کارکنان شهرداری که "مسئولیت حفظ و صیانت از صندلی مسئولین" را بر عهده داشت خبرنگار خبرگزاری را  مجبور به برخاستن از صندلی خود كرد تا جایش را به یكی از مسئولان كه با یك ساعت تاخیر قرار بود وارد جلسه شود دهد.

البته این حركت نخستین بار نیست كه به شان و شخصیت خبرنگاران بی احترامی می شود اما آنچه قابل توجه است اینكه این هفته بنام هفته گرامیداشت مقام خبرنگاران نامیده شده است و توقع می رفت بیش از این به خبرنگاران احترام گذاشته شود.

در حركتی متحد نیز خبرنگاران حاضر در جلسه به شخص مورد نظر اعتراض شدید كردند و برخی نیز جلسه را ترك و اغلب خبرنگاران نیز كه در گروه های مختلف فضاهای مجازی دستی بر آتش دارند به انعكاس این خبر پرداختند.

خبرنگاران همواره ثابت كرده اند كه یار دیرین دولت مردان هستند كه علاوه بر انعكاس مشكلات به خدمات صادقانه مسئولان نیز می پردازند. اما حركت ناپسند عده ای باعث می شود برخی خدمات دیده نشود و زیر سوال برود.

شایان ذکر است خبرنگار مذکور و برخی خبرنگار بعنوان اعتراض این جلسه را ترک کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار