رئیس هیات کاراته ایلام گفت: در جریان برگزاری مسابقات بین المللی کاراته غیر کنترلی (مبارزه آزاد) که در شهر یزد با حضور هفت کشور برگزار شد برای اولین بار تیم کاراته ایلام در این مسابقات حضور یافت.
کد خبر: ۲۷۰۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰ 02 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛احمد کریمی راد اظهار کرد: نازنین فاطم در رده سنی امید و وزن منهای 55 کیلو گرم، تارا محمدیاری در وزن به اضافه 59 کیلو گرم رده جوانان و نگین التونی و زهرا میری در رده های نوجوانان به ترتیب در وزن های به اضافه 54 و منهای 54 نیز به اردوی تیم ملی کاراته کشور دعوت شدند.

وی افزود: تیم منتخب کاراته بانوان استان در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان که در تهران برگزار شد شرکت و در این رقابت ها مهسا قربانی در رده سنی امید و در وزن منهای 61کیلو گرم موفق به کسب مدال برنز شد و جواز حضور در اردوی تیم ملی کاراته را دریافت کرد.

کریمی راد یادآور شد: در جریان برگزاری مسابقات بین المللی کاراته غیر کنترلی (مبارزه آزاد) که در شهر یزد با حضور هفت کشور برگزار شد برای اولین بار تیم کاراته ایلام در این مسابقات حضور یافت و خانم ها کژال بختیاری در وزن منهای 60 کیلوگرم و رویا مولابیگی در وزن منهای 65 کیلوگرم در رده سنی بزرگسالان موفق به کسب مدال طلای این دوره از مسابقات شدند.

در حال حاضر ایلام دارای شش هزار کاراته کای غیر سازمان یافته و یک هزار و 700 کاراته کای سازمان یافته خانم و آقا است که از این تعداد 550 ورزشکار خانم در رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در حال فعالیت هستند. /ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار