فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مأموران انتظامی شهرستان لارستان استان فارس با توقیف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، مقدار ۱۲ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین کشف کردند.
کد خبر: ۲۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 23 April 2015
به گزارش تابناک فارس و نقل از معاونت اجتماعی نیرو انتظامی فارس،سردار احمدعلی گودرزی در این زمینه اظهار داشت: روز گذشته مأموران پاسگاه «چهار برکه» شهرستان «لارستان» در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، اقدام به ایجاد تور ایست و بازرسی مقابل پاسگاه کردند.

سردار گودرزی تصریح کرد: در این راستا مأموران به یک دستگاه خودرو پژو 405 مظنون و دستور ایست دادند که راننده خودرو به‌محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راننده که عرصه را بر خود تنگ می‌دید، پس از توقف اقدام به آتش زدن خودرو کرده و به همراه سرنشین خودرو متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه با تلاش مأموران سرنشین خودرو دستگیر شد، افزود: مأموران با استفاده از کپسول آتش‌نشانی آتش را خاموش و در بازرسی از زاپاس خودرو مقدار 12 کیلو و 400 گرم هروئین که به‌صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری راننده خودرو ادامه دارد، تصریح کرد: استان فارس محل ناامنی برای قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ است.

برچسب ها: هروئین ، مواد مخدر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار