کد خبر: ۲۶۶۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳ 25 July 2016
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از اینکه برخی مدیران منافع شهرستان را جدی نمی گیرند به شدت انتقاد کرد.

حسین نیازآذری در جمع فعالان شبکه های اجتماعی توسعه همه‌جانبه بابل از اینکه برخی مدیران منافع شهرستان را جدی نمی گیرند به شدت انتقاد کرد.

وی با تشریح اصل تفکیک قوا، اظهار کرد: براساس قانون امکانات، تشکیلات و اختیار اجرایی به عهده دولت است و آنها وظیفه دارند منابع مالی و انسانی را مدیریت کنند و دولت به عنوان نهاد اجرایی کشور باید از تمامی ظرفیت ها استفاده کند.

نماینده مردم بابل در مجلس گفت: نماینده منتقل کننده مطالبات مردم است و اجرای درخواست های مردم با دولت و دستگاه های اجرایی اما عرف جامعه همه کارهای دولت را از نماینده می خواهد، درصورتی که کار اصلی نماینده قانون گذاری و نظارت براجرای قانون محسوب می‌شود.

وی همچنین از این گروه خواست تا با فرهنگ سازی مردم را با وظیفه اصلی نماینده‌ها آشنا کنند، خاظرنشان کرد: در طول هفته باید برای قانون گذاری در پارلمان حضور داشته باشد یا برای پیگیری مسائل شهرستان با وزرا ، معاونان وزرا و سازمان ها و سایر مقامات ارشد کشوری در پایتخت حضور داشته باشد از شبکه شاته خواست ارتباط خود را با کلیه اعضا حفظ کنند.

نیازآذری با اشاره به شرایط کشور نقش تشکل‌های مردمی را در پیشرفت جامعه مهم دانست و ابراز امیدواری کرد: با مشارکت جوانان در تشکل های اجتماعی روندهای توسعه به حرکت درآید.

نماینده مردم بابل در مجلس خاطرنشان کرد: شما باید عامل حرکت و نشاط اجتماعی در شهرستان بابل باشید و اکنون یکی از سرمایه های ارزشمند منطقه هستید، این گروه باید در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نقش آفرینی کند.

نیازآذری با اشاره به اینکه شهرستان بابل مزیت‌ها و ظرفیت‌های خوبی برای تجارت، بازرگانی و کارآفرینی دارد، گفت: به عنوان نماینده مردم برای اعمال وظیفه نظارتی و صیانت از حقوق موکلانم بزودی از وزرا در این باره سوال می‌کنم

وی افزود: در برخی امتیازات و منافع شهرستان در استان نادیده گرفته می شود و مدیران شهرستانی اطلاعات را پنهان می کنند یا من نماینده از کانال غیراداری متوجه می شوم درحالی که مدیران باید در اسرع وقت نمایندگان را در جریان قرار دهند.

دبیر کمیسیون عمران مجلس تحقق اقتصاد مقاومتی را منوط به مردمی شدن اقتصاد دانست گفت: این مهم با مشارکت تشکیلاتی جوانان و ایجاد تعاونی ها و کار گروهی صورت می‌پذیرد.

 

خبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار