مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: ما از نظر امکانات سخت افزاری در رتبه بیست و سوم کشور قرار داریم اما با کمک و تلاش همکاران در ورزش قهرمانی، در رتبه چهارم کشور قرار گرفتیم.
کد خبر: ۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳ 03 February 2015
رهنما با اشاره به بازگشت آرامش به کشور پس از استقرار دولت تدبیر و امید افزود: در این مدت فعالیت 13 ماهه، با وجود کمبود بسیار شدید امکانات سخت افزاری، خوشبختانه در بخش قهرمانی موفقیت های خوبی کسب کرده ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: ما از نظر امکانات سخت افزاری در رتبه بیست و سوم کشور قرار داریم اما با کمک و تلاش همکاران در ورزش قهرمانی، در رتبه چهارم کشور قرار گرفتیم.

رهنما همچنین به موفقیت ورزشکاران گیلانی در رقابت های آسیایی کره جنوبی اشاره کرد و گفت: بیشترین مدالی که تاکنون در رقابت های آسیایی کسب کرده بودیم ، مربوط به دوره گذشته بوده که ورزشکاران گیلانی در رقابت ها گوانگژوی چین شش مدال کسب کرده بودند اما در مسابقات آسیایی 2014 کره جنوبی ورزشکاران گیلانی موفق به کسب 9 مدال شدند که رشد 30 درصدی را در این بخش نشان می دهد.

وی در خاتمه سخنانش؛ به نقش رسانه ها بویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی در امر توسعه ورزش اشاره و اضافه کرد: خوشبختانه تعامل خبرگزاری ایرنا با اداره ورزش و جوانان گیلان بسیار صمیمانه، نزدیک و چشمگیر است و همکاران خبرگزاری در اطلاع رسانی رویدادهای ورزشی، زحمات زیادی می کشند و نقش پررنگی دارند.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی گیلان نیز در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از نقش آفرینی های اثرگذار ایرنا در حوزه ورزشی، به دیدار اخیر قهرمانان و ورزشکاران مسابقات آسیایی و پاراآسیایی اینچئون با مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: همانگونه که معظم له فرموده اند؛ پیروزی های قهرمانان ورزشی در بوجود آوردن احساس افتخار ملی میان مردم، نقشی مهم دارد.

امیرحسین کبیری همچنین با اشاره به تاکیدات رییس جمهوری در آیین تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی وپاراآسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی افزود: حمایت از ورزش همگانی و قهرمانی متناسب با تاکیدات رییس جمهوری باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی به جایگاه خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی کشور اشاره کرد و خبرنگاران این رسانه را دارای رسالتی سنگین خواند و گفت: خبرگزاری ایرنا متناسب با رویکردهای دولت تدبیر و امید و وزارت ورزش و جوانان آماده حمایت و پشتیبانی از برنامه های اداره کل ورزش و جوانان گیلان است تا شاهد اثرگذاری آن در بخش های مختلف ورزشی استان باشیم.

وی مسعود رهنما را به عنوان یکی از ورزشکاران با سابقه و افتخارآفرین گیلان خواند و ادامه داد: حضور فردی ورزشی در رأس نهاد برنامه ریز، تصمیم گیر و مجری ورزشی استان، کمک موثری به توسعه و تعالی ورزش می کند.

در پایان این بازدید نیز از سوی مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، لوح سپاسی به رییس و خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایرنا مرکز رشت اهدا شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار