کد خبر: ۲۶۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸ 23 July 2016
سخنگوی اورژانس بابل، گفت: انحراف پیکان و افتادن در دره در جاده فیروز جاه بابل سبب مرگ زن باردار ۲۵ ساله و مصدومیت 4 نفر شد.

مهدی غلام نیا روشن در گفت وگو با ایسنا مازندران، اظهار کرد: در روز جمعه مورخ اول مرداد 95 در ساعت ۱۸ بعداز ظهر طی تماس مردمی با مرکز فرماندهی اورژانس ۱۱۵بابل مبنی بر انحراف پیکان و افتادن در دره در جاده فیروز جاه بابل گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس ۱۱۵بابل پزشک و تکنسین های آمبولانس درمانگاه فیروزجاه و پایگاه بندپی شرقی را به محل حادثه اعزام کرد.

غلام نیا روشن تصریح کرد: با توجه به وضعیت جاده و بازگشت مسافران  و تماشاچیان مسابقه لوچو از حاج شیخ موسی اولین اکیپ از گروه امدادها که پزشک و آمبولانس درمانگاه فیروزجاه بوده در مدت زمان پنج دقیقه و دومین اکیپ از تکنسین های اورژانس۱۱۵ با توجه به فاصله پایگاه تا محل حادثه در مدت زمان 20 دقیقه در صحنه حادثه حاضر شدند.

سخنگوی اورژانس بابل با بیان اینکه در این حادثه متاسفانه زن ۲۵ ساله که پنج ماه باردار بود به علت شدت جراحات  و خونریزی در دم جان سپرد، گفت: پزشک و تکنسین های اورژانس ۱۱۵ تلاش‌های فراوانی برای احیای زن باردار انجام دادند اما متأسفانه ثمری نداشت و سپس به بیمارستان آیت الله روحانی منتقل شد.

این مسئول با بیان اینکه در این حادثه دو زن ۲۲ و ۲۴ ساله و دو مرد حدودا ۲۷ و ۳۰ دچار آسیب دیدگی شدند، یادآور شد: تکنسین های اورژانس ۱۱۵ پس از اقدامات پزشکی اولیه مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی و شهید یحیی نژاد بابل منتقل کردند.

خبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار