کد خبر: ۲۶۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸ 14 July 2016
عضو کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: 60 درصد کارگران با قرارداد موقت استثمار می‌شوند.

 نصرالله دریابیگی امشب در جلسه گرامیداشت هفته تامین اجتماعی اظهار کرد: یکی از بهترین دستاوردهای تامین اجتماعی بعد از انقلاب قانون الزام تامین اجتماعی است.

وی با بیان اینکه در مازندران از پول بیمه شده در بخش درمان و بیمه‌ای خوب حفظ و حراست شده است، افزود: امروز نیمی از جمعیت مازندران جزو خانواده تامین اجتماعی است.

رئیس خانه کارگر مازندران با اشاره به اینکه بسیاری از کارگران بیکار شده‌اند، تصریح کرد: سیاست‌های غلط خصوصی‌سازی دل کارگران را خون کرده است.

دریابیگی تعداد کسانی که در استان بیمه بیکاری دریافت می‌کنند را 11 هزار نفر اعلام کرد و یادآور شد: درمانگاه شهید مظلوم رجایی در قائم‌شهر تبدیل به کلینیک دندانپزشکی برای بازنشسته‌ها شود.

وی با اشاره به اینکه طلب 120 هزار میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی، خاطر نشان کرد: هفته تامین اجتماعی هفته عدالت، تقسیم عادلانه ثروت، کار، ایثار و وفاداری به امام و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری است.

عضو هیأت کانون بازنشستگی در ادامه با اشاره به اینکه در چنین برنامه‌ای در گذشته مجری برنامه 400 میلیون تومان پول گرفته است، تصریح کرد: همه می‌دانیم که این انقلاب مدیون امام و کارگران است.

وی با بیان اینکه کارگران باعث پیروزی انقلاب شدند و در جنگ و دفاع نقش اساسی داشتند در ادامه افزود: کارگران بیشترین شهدا را تقدیم انقلاب کرده‌اند.

دریابیگی با اعلام به اینکه 60 درصد کارگران در غالب قرارداد موقت استثمار می‌شوند، گفت: کارگران با درد و رنج کار می‌کنند ولی با اعتقاد به ولایت و انقلاب دست از کار نکشیدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار