مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران گفت: ۷۰ تا ۹۰ هزار مشترک غیرمجاز برق به جز شهر تهران در سطح استان تهران وجود دارد که به دلیل نداشتن سند و پلاک، نمی توانند پایان کار بگیرند و از برق غیرمجاز استفاده می کنند.
کد خبر: ۲۵۹۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 12 July 2016
سید علی بربند، با اشاره به وجود بیشترین مشترکین غیرمجاز در منطقه مرتضی‌گرد گفت: تمام مشترکان برق این منطقه که حدود ۵۰ تا ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد، غیرمجاز هستند و ما اجازه نداریم مجوز اشتراک برق برای آنها صادر کنیم این شرایط مشکلات قانونی و شرعی برای ما و مشترکین ایجاد کرده است.

وی افزود: برخی مشترکین مراجعه می کنند و اسرار بر دادن پول دارند چرا که به لحاظ شرعی معتقدند استفاده این چنینی صحیح نیست اما ما به لحاظ قانونی اجازه دریافت پول از این افراد را نداریم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران با اشاره به لزوم بازنگری قانون ماده ۸ عدم واگذاری برق به واحدهای ساخت و ساز غیرمجاز ادامه داد: استفاده غیر مجاز موجب بالا رفتن تلفات برق نیز می شود لذا مصرف برق غیرمجاز مرتضی گرد اقتصاد منطقه را نیز بهم زده است بگونه ای که یک پلاستیک ساز ساکن آن منطقه پول برق خود را پرداخت نمی کند به این ترتیب بازار کسانی که قانونی کار می کنند نیز بهم خورده است.

وی افزود: البته استاندار تهران در این رابطه دستوری داده اند که امیدواریم با پیگیری منجر به اصلاح این قانون و اتخاذ تصمیمی درست در این راستا شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار