کد خبر: ۲۵۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 07 July 2016
تابناک / برنامه های هفته المپیک در گیلان برای همه رده های سنی و شرایط جسمی جامعه و به پهنه ی جغرافیایی تمام شهرستانها تدارک دیده شده است .

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان درنشست خبری تشریح برنامه های هفته المپیک در گیلان گفت : این همایش ها ومسابقات ورزشی از25 تیرماه تا اول مرداد برای همه رده های سنی و شرایط جسمی چون کودکان ، جوانان ، میانسالان ، بانوان ، جانبازان و معلولین و ایثارگران و سالمندان تدارک دیده شده است .

مسعود رهنما با دعوت از همه اقشار مردم در برنامه های ورزشی هفته المپیک درگیلان افزود : این برنامه ها برای آشنایی بیشتر مردم و مسافران با جاذبه های گردشگری و تاریخی در قلعه رودخان و ساحل دریا برگزار می شود.

سرپرست هیئت ورزشهای همگانی گیلان گفت : دو و نرمش آقایان و بانوان در سالن یادگار امام ، بازیها و ورزش کودکان در ساحل منطقه آزاد ، ورزش صبحگاهی در بوستان توحید رشت ، ورزش سالمندان در پیست ورزشگاه شهید عضدی ، ورزش معلولین ، جانبازان و ایثارگران در مجموعه کوثر چابکسر و کوهروی خانوادگی به قلعه تاریخی قلعه رودخان از مهمترین برنامه ها در گیلان است .
مریم بخشی همچنین از اجرای برنامه های ورزشی هفته المپیک در تمامی شهرستانها نیز خبر داد و گفت : جدای از برنامه های فدراسیون ، این هیئت جشنواره همگانی المپیک را نیز در رشته های ایروبیک حرفه ای آقایان ، پرواز بادبادکها ، ورزش سالمندان ، فریزبی و ورزشهای رزمی در روز جمعه 18 تیرماه در ساحل امین آباد رشت با حضور مردم و مسافران برگزارخواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار