تابناک کهگیلویه وبویراحمد
نماینده منتخب کهگیلویه بزرگ فردا صبح باحضور در جمع نمازگزاران عید سعید فطر، گزارش عملکرد و برنامه های خود را به مردم حوزه انتخابیه ارائه خواهد داد.
کد خبر: ۲۵۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 05 July 2016
آنگونه که اعلام شده فردا احتمال به یقین عید فطر خواهد بود و روزه داران پس از یک ماه روزه داری و میهمانی خدا به استقبال عید فطر خواهند رفت تا با اقامه نماز عید فطر پایان یک ماه بندگی خالصانه خود را جشن بگیرند.
انگونه که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد اعلام کرده است، نماز عید فطر در بیست منطقه استان برگزار خواهد شد.بنابر این گزارش نماز عید فطر در دهدشت در استادیوم ورزشی این شهر در ساعت7:00 برگزار خواهد شد.
گزارش کار عدل هاشمی در نماز عید فطر
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد عدل هاشمی پور نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به عنوان سخنران ویژه به ارائه گزارش کار خواهد پرداخت.
کانال تلگرامی عدل هاشمی در پیامی که در این خصوص  منتشر کرد ، با اعلام این خبر نوشت:ضمن قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران و تبریک عید سعد فطر به اطلاع می رساند، نماینده منتخب کهگیلویه بزرگ فردا صبح باحضور در جمع نمازگزاران عید سعید فطر، گزارش عملکرد و برنامه های خود را به مردم حوزه انتخابیه ارائه خواهد داد.

نماز عید فطر به امامت حجت الااسلام حسینی راس ساعت7:30 صبح در استادیوم آزادی دهدشت برگزار خواهد شد.

گزارش کار عدل هاشمی در نماز عید فطر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار