کد خبر: ۲۵۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 05 July 2016
تابناک / فرمانده انتظامي استان گيلان با بيان اين‌که 116 نقطه پر خطر در سواحل استان گيلان شناسايي شده است، گفت: 33 طرح سالم‌سازي در سواحل گيلان براي امنيت مسافران و شهروندان اجرا مي‌شود.

به گزارش ايسنا، سردار «محمدرضا ميرحيدري»، فرمانده انتظامي استان گيلان با بيان اين‌که مأموريت ساماندهي سواحل و طرح سالم‌سازي دريا امسال از 31 خرداد ماه آغاز شده است، اظهار کرد: اين طرح تا 5 مهرماه ادامه خواهد داشت.

وي استانداري، فرماندهي انتظامي، سپاه قدس، اداره‌کل ورزش و جوانان، هلال احمر، صداوسيما گيلان و... را از ارگان‌هاي فعال در طرح سالم‌سازي دريا دانست و افزود: 21 سازمان استان گيلان در اين طرح فعاليت مي‌کنند.

ميرحيدري با تصريح بر اين‌که در 280 کيلومتر نوار ساحلي استان 116 نقطه پر خطر وجود دارد، گفت: 33 طرح سالم‌سازي در استان گيلان برقرار است که گردشگران بايد از آن‌ها استفاده کنند تا خطرات احتمالي را موجب نشود. ميرحيدري با بيان اين‌که در طرح سالم‌سازي درياي امسال 63 شناگاه پيش‌بيني شده است، خاطرنشان کرد: 3 طرح تک منظوره براي خانم‌ها و 30 طرح دو منظوره براي مردان و زنان در حال ساخت است. وي با تأکيد بر اين‌که در 9 شهرستان گيلان طرح سالم‌سازي دريا وجود دارد، خاطرنشان کرد: شهرستان‌هاي بندرانزلي و تالش با 7 طرح، بيشترين طرح‌هاي سالم سازي دريا را به خود اختصاص داده‌اند. ميرحيدري با يادآوري اين‌که از ابتدا تيرماه سال 94 تا ابتدا فروردين‌ماه 10 تن در خارج از طرح‌هاي سالم‌سازي دريا جان خود را به عمق دريا تسليم کرده‌اند، تصريح کرد: امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 33 درصد کاهش غريق را شاهد بوديم. اين مقام ارشد انتظامي استان با تصريح بر اين‌که بسيج و شرکت‌هاي انتظام نيز در اين طرح‌ها بکارگيري شده‌اند، يادآور شد: 821 نفر در سال 93 و هزار و 85 نفر نيروي بسيجي و انتظامي در سال 94 در طرح‌هاي سالم‌سازي دريا و نقاط خطرآفرين به‌کارگيري شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار