رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با اعلام زمان و مکان برگزاری نماز عید سعید فطر گفت: نماز عید فطر صبح چهارشنبه در ۲۰ نقطه از استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 05 July 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: آیین نماز عید سعید فطر در استان ابتدا با بیان احکام و برنامه‌های فرهنگی آغاز شده، سپس نماز عید سعید فطر اقامه خواهد شد و پس از آن خطبه‌های نماز از سوی ائمه جمعه خوانده می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه در شهر یاسوج نماز عید سعید فطر در بلوار عدل این شهر ساعت 7:30 دقیقه صبح برپا می‌شود، گفت: در گچساران نماز عید فطر امسال در میدان امام خمینی(ره) و خیابان‌های بشارت و بلادیان ساعت 7:30 دقیق ه صبح، در دهدشت در استادیوم ورزشی این شهر در ساعت7:00 و در سی‌سخت نیز در خیابان دنا ساعت 7:30 در لیکک در خیابان 30 متری، و پارک شهدای گمنام ساعت 6:30 دقیقه صبح برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: نماز عید سعید فطر در لنده ساعت 7:00 صبح در مصلای جدید امام خمینی (ره)، در چرام ساعت 7:00 صبح در مصلای قدیم، در باشت نماز عید فطر امسال در ورزشگاه تختی ساعت 6:15 صبح، در شهر چیتاب در مدرسه شهید خرسندیان ساعت 7:00 صبح و در شهر مارگون در مصلای امام رضا(ع) ساعت 7:00صبح نماز عید فطر برگزار می‌شود.

خاضع با بیان اینکه نماز عید سعید فطر در شهر سوق در میدان امام خمینی (ره) 7:30 صبح برپا می شود، افزود: نماز عید فطر در شهر پاتاوه در مصلای امام هادی(ع) 7:45 صبح، در ورزشگاه آزادی دیشموک 7:30 صبح، در شهر قلعه رئیسی در خوابگاه شبانه روزی شهدا، جنب گلزار شهداء ساعت 7 صبح برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: نماز عید سعید فطر در سرفاریاب در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) 8:00 صبح، در لوداب مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) 8:00 صبح، در ممبی دبیرستان شهید جهان نژادیان ساعت 8:00 صبح، در سرآسیاب در مسجد حضرت امام خمینی(ره) 8:00 صبح، در بوستان در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) 7:30 صبح و در شهر سپیدار در مسجد امام حسین (ع) 8:00 صبح برگزار می‌شود.

خاضع با بیان اینکه تمهیدات لازم در زمینه زیرانداز برای نمازگزاران اندیشیده شده است، گفت: با وجود این تمهیدات به دلیل گستردگی و حضور باشکوه مردم بهتر است نمازگزاران مهر و زیرانداز به همراه داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار