مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: درطرح ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی۹۵، یک هزار و ۶۷ نفر روز فرهنگی و غیر فرهنگی درمدارس استان اسکان می یابند.
کد خبر: ۲۵۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ 03 July 2016
به گزارش  تابناک به  نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، محمدرضا جهان درباره کیفیت پذیرش بیش از یک‌هزار و ۶۷ نفر روز مسافر در پایگاه‌های طرح تابستانی استان، توضیح داد: هم اکنون و با آغاز نخستین موج سفرهای تابستانی۲۱۹ خانوار فرهنگی و غیرفرهنگی در پایگاه‌های اسکان استان پذیرش‌ شده‌اند.وی افزود: ۹ پایگاه و ۵۰۳ کلاس درس در قالب ۶۱ مدرسه برای پذیرش مسافران تابستانی از سوی آموزش‌ و پرورش استان سمنان برای پذیرش مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی تا پایان تابستان و افتتاح مدارس در مهرماه، مهیا شده است.
مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان سمنان درباره شرایط و امکانات ۵۰۳ کلاس‌ ویژه اسکان مسافران تابستان ۹۵ در استان افزود: ۵۸ کلاس به‌ صورت ویژه، ۲۹۰ کلاس نوع «الف»، ۱۵۰ کلاس نوع «ب» و پنج کلاس نوع «ج» در هر گروه با امکانات متفاوت، در مدارس شهرستان‌های استان سمنان برای میزبانی از مسافران تجهیز شده است.
جهان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف و رویکرد در اسکان تابستان سال جاری، تکریم و ارائه خدمات حداکثری به میهمانان و هموطنان عبوری است.
وی افزود: در تابستان سال گذشته بیش از ۱۳ هزار خانواده شامل ۶۰ هزار و ۶۰۰ نفر توسط آموزش‌و پرورش استان سمنان در ۴۶۸ کلاس درس در قالب ۶۰ مدرسه اسکان یافتند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار