باشگاه خونه به خونه با خریدهایی که از سرمربی تا 15 بازیکنان جدید داشت در کانون نقل و انتقالات فوتبال دسته اول کشور قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۵۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴ 30 June 2016

به گزارش تابناک مازندران، باشگاه خونه به خونه مازندران پس از اینکه در فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال کشور موفق به صعود به لیگ برتر نشد، در هفته های اخیر با خریدهایی که از سرمربی تا 15 بازیکنان جدید داشت، به صورت متناوب در صدر اخبار مازندران و کانون نقل و انتقالات فوتبال کشور قرار گرفته است.

این تیم در آخرین خرید خود "وفا هخامنش" مدافع فصل گذشته تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز را برای دو سال آینده به خدمت گرفت.

هخامنش سابقه بازی در فولاد خوزستان و نفت تهران را نیز دارد و بجز وی تا کنون نامهایی مانند رامتین سلیمان زاده، مهدی دغاغله، حمید کاظمی، مجتبی محبوب مجاز، عباس محمدرضایی، مهدی خیری، میثم نقی زاده، حامد زمانی، امید نظامی پور، سید حسین کریمی، محسن فروزان و میکائیل ایمان تراج به عنوان سهمیه بزرگسالان همچنین سعید صادقی و احسان سخندان هم به عنوان سهمیه زیر 23 سال به تیم خونه به خونه مازندران پیوسته اند.

محمد غلامی، روح الله باقری، هادی خیری، حسین نائیجی، محمد علیزاده و محمد خلیلی بازیکنان فصل گذشته این تیم با تصمیم علیرضا مرزبان سرمربی خونه به خونه در این تیم ماندنی شدند.

حال باید دید این تیم با وجود خریدهای نسبتا موفقی که در فصل نقل و انتقالات داشته میتواند در پایان فصل پیش رو ارزوی کهنه مازندرانی ها در میزبانی از مسابقات لیگ برتر را جامه عمل بپوشاند؟

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار