کد خبر: ۲۵۳۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵ 29 June 2016
اگرچه قول‌های مکرری به اهالی روستای اسلام آباد برای ساخت میدان و نظم بخشیدن به تردد از سه‌راه فرودگاه داده شد، اما طرح ساخت این میدان همچنان اندرخم یک کوچه است.

به گزارش تابناک مازندران، تکرار تصادفات در بخش گهرباران این شهرستان به روال عادی تبدیل شده و اگر روزی از وقوع انحراف و تصادف وسایل نقلیه خبری به گوش نرسید جای تعجب دارد.

مسیر گهرباران واقع در میاندورود تازه تأسیس شده، یک محور ترانزیتی است که در طول شبانه‌روز تردد انبوه وسایل نقلیه موجب بروز خطرات مرگباری می‌شود که این روزها به یک مسئله تکراری اما نگران‌کننده تبدیل شده است.

جاده گهرباران راه ارتباطی حدود 30 روستا و نیروگاه شهید سلیمی نکا، بندر امیرآباد، زمین‌های سه هزار هکتاری دشت‌ناز و چندین شرکت صنعتی، نیازمند راه ارتباطی و علائم راهنمایی و رانندگی مناسب است.

این‌بار قرعه تصادف به‌نام سه‌راه فرودگاه روستای اسلام‌آباد افتاد که به‌دلیل شلوغی محور و نبود الگوی مناسب برای راهنمایی رانندگان، هر روز شاهد وقوع تخلفات رانندگی و تصادفات مکرر از این مسیر هستیم.

این سه راه یکی از تقاطع خطرناک و رها شده در میاندورود و مازندران است که در سال‌های اخیر اگر چه قول‌های مکرری به اهالی شهرستان برای ساخت میدان و نظم بخشیدن به تردد داده شد، اما طرح ساخت این میدان همچنان اندر خم یک کوچه است.

تصادف در عصر روز سه‌شنبه در این مسیر به‌خوبی گویای خطرات این مسیر است که منجر به برخورد یک دستگاه پیکان با یک دستگاه موتورسیکلت شده است.

این تصادف در سه‌راه فرودگاه روستای اسلام‌آباد اتفاق افتاد که راکب موتورسیکلت از ناحیه پا مجروح شد و بعد از تماس مردمی، ماموران راهنمایی رانندگی فرماندهی انتظامی و اورژانس این شهرستان به سرعت وارد عمل شدند.

علت تصادفات مکرر در این مسیر نبود یک میدان و بولوارکشی مناسب است که باعث عبور خودروها از هر مسیری شده و در نهایت برگ دیگر از صفحه تصادفات در میاندورود را ورق می‌زند.

دو سال گذشته در این محور 5 میلیون تومان اعتبار برای ساخت میدان در نظر گرفته شد، اما از طرف استانداری مازندران محقق نشد و معتقد بودن که به این میدان نیازی نیست زیرا خارج از محدوده شهری است.

اما سؤال اینجاست که چه کسی پاسخگوی تصادف‌های روزمره در این محور است و تا چه زمانی مردم این منطقه باید شاهد وقوع تصادف و انحراف خودروها باشند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار