عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: برای کمک همه‌جانبه به توسعه استان هرمزگان تلاش کرده‌ایم تا تقسیم کار مطلوبی میان نمایندگان استان برای عضویت در کمیسیون‌های تخصصی مجلس داشته باشیم.
کد خبر: ۲۴۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲ 18 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد آشوری ظهر امروز در حاشیه نشستی با مردم بندرعباس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای دفاع همه‌جانبه از ظرفیت‌های استان و کمک به روند پیشرفت آن در ابعاد مختلف، تقسیم‌کاری میان نمایندگان استان شکل گرفت تا بتوانیم در کمیسیون‌های تخصصی به نحوی عضویت داشته باشیم که بتوانیم بیشترین سطح دفاع از منافع استان را ایجاد نمائیم.
 
وی با بیان اینکه هرمزگان در زمینه‌های عمرانی، اقتصادی، صنعتی و انرژی اهمیت ویژه‌ای در کشور دارد، عنوان کرد: بر همین اساس کمیسیون‌هایی نظیر عمرانی، صنایع و معادن و انرژی و قضایی در دستور کار نمایندگان استان قرار گرفت و با توجه به سوابق اجرایی و قانون‌گذاری که در میان نمایندگان وجود داشت، بحمدالله در هر 4 کمیسیون فوق به عضویت درآمدیم.
 
عضو هیأت رئیسه مجلس افزود: تراکم بالایی برای عضویت در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی وجود داشت و بنده از اولین نمایندگانی بودم که با توجه به سوابق اجرایی و عضویت از گذشته به عضویت کمیسیون امنیت ملی درآمدم اما با این حال احساس کردم که با توجه به عضویت در هیأت رئیسه و تنوع کاری در این حوزه، به عضویت کمیسیون قضایی در بیایم تا هم ترکیب این کمیسیون به حدنصاب برسد و هم بتوانیم در زمینه مسائل حقوقی و قضائی نیز استان هرمزگان را به توسعه لازم برسانیم.
 
آشوری عنوان کرد: کمیسیون قضایی مجلس در دو دوره اخیر کانون مصوبات مهمی بوده که مشارکت در تدوین طرح‌ها و بررسی لوایح در این کمیسیون می‌تواند کمک قابل‌توجهی به استان و کشورمان کند.
 
وی تأکید کرد: توزیع کار خوبی میان نمایندگان استان در کمیسیون‌های تخصصی صورت گرفته و با توجه به عضویت آقایان هاشمی، مرادی و ذوالقدر به ترتیب در کمیسیون‌های عمران، انرژی و صنایع و معادن می‌توانیم منافع استان را به خوبی پیگیری کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار