کد خبر: ۲۴۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳ 15 June 2016
رئیس گروه هیئت اقتصادی و سرمایه گذاری ایران و یونان گفت: یونانی ها به بخش کشاورزی و گیاهان دارویی برای ساخت مواد آرایشی غیرشیمیایی مازندران علاقه مند هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران حسین لطفی امروز در نشست دیدار سه کشور اروپایی یونان، فرانسه و کانادا در اتاق بازرگانی مازندران در ساری، اظهار کرد: یونان 11 میلیون جمعیت دارد که تنها در سال جاری 30 میلیون توریست وارد آن کشور شده است.

وی تصریح کرد: این هیئت اقتصادی که از یونان به ایران آمدند می توانند در استانداردسازی خدمات هتلینگ، بخش آموزش در حوزه ساخت مواد آرایشی غیر شیمیایی با ارائه مدرک از اتحادیه اروپا فعالیت کنند.

رئیس گروه هیئت اقتصادی و سرمایه گذاری ایران و یونان با بیان اینکه خواست هیئت اقتصادی یونان این است که اتاق بازرگانی ایران و یونان ایجاد شود، خاطرنشان کرد: پروازهای روزانه ایران و یونان برقرار است و دادن ویزا به یونانی‌ها از ایران تسهیل شده و دادن ویزا از یونان به ایران نیز آسان می‌شود.

لطفی با بیان اینکه باید از کشاورزی و توریسم نهایت بهره را ببریم، افزود: ایران توان پذیرش 250 میلیون توریسم را دارد.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از افراد زمین های کشاورزی را از بین بردند و به جای آن ویلا ساخته شد، اظهار کرد: با ورود سرمایه‌گذران خارجی به ایران، می‌توان سرمایه‌گذاری انجام داد.

رئیس گروه هیئت اقتصادی و سرمایه گذاری ایران و یونان با بیان اینکه 30 درصد داروهای جهان به صنعت داروهای گیاهی داده می شود، افزود: باید سهم ایران را از داروهای گیاهی افزایش داد.

وی تاکید کرد: باید در زمینه توریسم سلامت و توریسم طبیعت گردی در استان مازندران آموزش داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار