کد خبر: ۲۴۶۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 15 June 2016
رئیس اداره ورزش و جوانان قائم‌شهر از برگزاری مسابقات طناب‌کشی جام رمضان ویژه بانوان این شهرستان خبر داد.

فرشید قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان قائم‌شهر، توجه به ورزش بانوان را یکی از مهم‌ترین وظایف هیأت‌های ورزشی دانست و گفت: بدون تردید توجه به ورزش بانوان باید مورد نظر همه هیأت‌های ورزشی شهرستان باشد و از این منظر هیأت انجمن‌های ورزشی قائم‌شهر گام‌های بلندی را در این زمینه برداشته است.

وی طناب‌کشی را ورزشی مفرح و ریشه‌دار خواند و افزود: طناب‌کشی حتی سابقه قرار گرفتن در رشته‌های المپیکی را دارد و می‌تواند علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کند و در مدال‌آوری نیز سهم بالایی داشته باشد، به همین منظور اداره ورزش و جوانان شهرستان از این رشته هم‌مانند سایر رشته‌ها حمایت می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان قائم‌شهر درباره برگزاری مسابقات طناب‌کشی جام رمضان ویژه بانوان قائم‌شهری، بیان کرد: این دوره از مسابقات طناب‌کشی بانوان به‌مناسبت ماه مبارک رمضان در روزهای 14 و 15 رمضان بعد از افطار در سالن مجموعه ورزشی شرافت قائم‌شهر برگزار می‌شود.

این مسؤول از بانوان دعوت کرد تا برای تشویق همشهریان خود که در قالب تیم‌های طناب‌کشی در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند در سالن مسابقات حضور یابند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار