کد خبر: ۲۴۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶ 13 June 2016
رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: با توجه به بارش‌ها، در حال حاضر با محور سوادکوه مه‌آلوده و لغزنده و محورهای هراز و کندوان به‌صورت ابری و لغزنده است.

جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: با توجه به بارش‌ها، در حال حاضر با محور سوادکوه مه‌آلوده و لغزنده و محورهای هراز و کندوان به‌صورت ابری و لغزنده است.

وی بیان کرد: لازم است رانندگان هنگام تردد از محورهای کوهستانی مازندران به مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

*اعمال محدودیت‌های ترافیکی

رئیس پلیس‌راه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در محورهای هراز، کندوان و سوادکوه، اظهار کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس ممنوع است.

محمدنژاد اضافه کرد: همچنین تردد انواع تریلی از محور هراز کماکان ممنوع اعلام شده است.

وی یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 روز جمعه 28 خرداد‌ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 19 تا 24 روز جمعه 28 خرداد ماه امسال از 15 کیلومتری مرزن‌آباد به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

رئیس پلیس‌راه مازندران ادامه داد: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی ساعت 6 تا  24 روزهای چهارشنبه 26، پنج‌شنبه 27 و جمعه 28 خرداد ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

این مسؤول ادامه داد: همچنین تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روز جمعه 28 خرداد ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

محمدنژاد با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار