کد خبر: ۲۴۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸ 12 June 2016
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از برخورد جدی با عرضه‌کنندگان مکمل‌های غیرمجاز ورزشی در باشگاه‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حبیب حسین‌زادگان ظهر امروز در جلسه ستاد نظارت بر اماکن باشگاه‌های استان اظهار کرد: با متخلفان در باشگاه‌ها برخورد قاطع می‌شود و در بازرسی موظف و مصمم با برخورد با متخلفان در باشگاه‌ها هستیم.

وی افزود: طرح بازرسی از باشگاه‌ها و اماکن ورزشی سال گذشته به صورت جدی در دستور کار اداره کل قرار گرفت که امسال این بازرسی با جدیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته صورت می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تاکید ارسال گزارش لحظه به لحظه، تعیین مسؤولان بازرسی کارگروه و صدور کارت نظارت بر سلامت باشگاه‌های استان، خاطر نشان کرد: طرح بازرسی به منظور افزایش خدمات کیفی و کمی باشگاه‌ها و همچنین ایجاد رقابت در بین مدیران باشگاه‌ها به مرحله اجرا در می‌آید.

حسین‌زادگان بر اهمیت نظارت هیأت پزشکی ورزشی استان با هماهنگی ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی بر باشگاه‌ها تاکید کرد و افزود: یکی از معضلات موجود در برخی باشگاه‌ها استفاده از مکمل‌ها غیرمجاز ورزشی است که باید با جدیت از آن جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته شاهد موفقیت ورزشکاران مازندرانی در رشته‌های مختلف ورزشی در میادین ملی و بین‌المللی بودیم که امسال نیز تلاش داریم در مسابقات مختلف برون‌مرزی به ویژه آوردگاه مهم المپیک ریو، این موفقیت‌ها را افزایش دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار