کد خبر: ۲۴۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹ 10 June 2016
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم با حضور در انتخابات هفتم اسفند مجلس دهم را شکل دادند، گفت: نمایندگان باید به دغدغه‌های مقام معظم رهبری و مردم که اساس شکل‌گیری نظام هستند، توجه کنند.

به گزارش تابناک مازندران، علی‌اصغر یوسف‌نژاد ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان ساری با اشاره به اینکه روزه باید به پرهیزگاری و تقوا ختم شود، اظهار کرد: روزه یک حرکت فردی نیست و باید به یک حرکت اجتماعی تبدیل شود و برکاتش در طول سال هم نمایان شود.

وی با بیان اینکه انقلاب و نظام ما با رعایت همین آموزه‌ها استوار است، خاطر نشان کرد: دین ما محدود به کشور نبوده و جهانی است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دین جهانی مرز نمی‌شناسد، تاکید کرد: شهدای مدافع حرم پرورش یافته فرهنگی هستند که مرز نمی‌شناسد و این فرهنگ باید به نسل‌های جوان منتقل شود.

 یوسف‌نژاد، شکل‌گیری مردم سالاری دینی را از برکات جمهوری اسلامی نام برد و افزود: مردم در امور کشور به طور مستقیم و غیرمستقیم دخالت دارند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم با حضور در انتخابات هفت اسفند مجلس دهم را شکل دادند، تصریح کرد: نمایندگان باید به دغدغه‌های مقام معظم رهبری و مردم که اساس شکل‌گیری نظام هستند توجه کنند.

وی انتظار مردم از مجمع نمایندگان استان را اتحاد، اتفاق و انسجام بین مسؤولان و نمایندگان عنوان کرد و یادآور شد: نباید ذائقه مردم از اختلاف بین نمایندگان و مسؤولان تلخ شود.

یوسف‌نژاد افزود: جلساتی با نماینده مقام معظم رهبری برای هم‌سویی،  همدلی و هم‌فکری برای پیشرفت استان و شهرستان انجام شده است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اقتصاد، مسائل معشیتی، درآمدهای عمرانی افزایش درآمد خانوار و ایجاد شغل برای فارغ‌التحصیلان بیکار از برنامه‌های مجلس شورای اسلامی است، افزود: حل معضل بیکاری جوانان در رأس فعالیت مجلس شورای اسلامی برای پیگیری قرار دارد.

یوسف‌نژاد با بیان اینکه اتحاد در سایه انسجام، هم‌سویی، همدلی و هم‌فکری باعث اعتبار کشور می‌شود، با اشاره به ظرفیت استان مازندران در گردشگری، صنعت و کشاورزی، تأکید کرد: باید با تمام توان ظرفیت استان را برای منافع مردمی به جلو ببریم.

وی با بیان اینکه استان مازندران مشکلات زیادی دارد در ادامه افزود: بعضی از مدیران در حد و اندازه مسائل استان نیستند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مدیران توسط خودشان هم ارزشیابی شوند، گفت: اگر مدیری دو یا سه سال نتوانست کاری انجام دهد خودش کنار رود.

یوسف‌نژاد  با بیان اینکه معنی درست اخلاق امانت‌داری است، خاطر نشان کرد: بعضی مدیران به بخشی‌نگری و جزیی‌نگری می‌پردازند.

وی با بیان اینکه بعضی ادارات مرکز آمار شده است، افزود: اگر مرکز استان رشد پیدا کند همه استان رشد می‌کند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه باید اعتبارات ویژه‌ای برای مرکز استان در نظر گرفته شود، افزود: نکته مثبتی که رهبری عنوان کردند که 54 دیدگاه شغلی مختلف وارد مجلس شورای اسلامی شده است که که می‌تواند برای استان سرمایه محسوب شود.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار