تابناک: رییس شورای شهر زیار از آتش سوزی کامل در کارخانه نخ ریسی تابناز در بخش براآن جنوبی خبر داد و گفت: خوشبختانه در این حادثه خطر جانی برای کسی رخ نداده است.
کد خبر: ۲۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 18 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، فتح الله عرب‌زاده با بیان اینکه کارخانه ریسندگی تابناز در حوالی روستای حاجی آباد بخش براآن جنوبی است، اظهار کرد: این واحد صنعتی که در هشت کیلومتری شهر زیار قرار دارد در ساعت پنج عصر روز پنجشنبه هفته گذشته – 27 فروردین ماه- به طور کامل دچار حریق شد که به دلیل حجم بالای آتش سوزی اطفای آن تا نیمه شب طول کشید.

وی با بیان اینکه خوشبختانه خطر جانی برای کسی رخ نداده است، افزود: طبق اخبار رسیده دلیل بالای این آتش سوزی وجود مواد آتش‌زا در سوله‌ها عنوان شده که مدام منفجر می‌شده که به همین دلیل آتش نشان‌ها در مهار آن با سختی مواجه شدند.

رییس شورای اسلامی شهر زیار با بیان اینکه شعله‌های این آتش سوزی از هفت یا هشت کیلومتری کاملا مشخص بود، خاطر نشان کرد: خودروهای آتش نشانی از بهارستان، اصفهان، نیک آباد و ... برای مهار آتش به این محل مراجعه می‌کردند.

عرب زاده با بیان اینکه در این کارخانه نخ ریسی شاغلانی از اصفهان، زیار و روستاهای براآن به کار مشغول بودند، افزود: در حال حاضر تیمی از کارشناسان مشغول بررسی علل این حریق است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار