رئیس شورای هماهنگی تبلیغات سبزوار گفت: همزمان با ۱۴ و ۱۵ خرداد، ۱۰۰۰ زائر سبزواری در مراسم ارتحال امام راحل حاضر می‌شوند.
کد خبر: ۲۳۹۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 01 June 2016

به گزارش تابناك رضوي، علیرضا رادمان در نشست هماهنگی سالگرد ارتحال امام (ره) در این شهرستان اظهار كرد: این زائران همزمان در عصر 13 خردادماه در قالب 30 دستگاه اتوبوس به حرم مطهر حضرت امام(ره) اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه این زائران در قالب کاروان‌های دانشجویی، بسیحیان، نیروهای مسلح، اعضای اتحادیه‌های صنفی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم به این مراسم اعزام می‌شوند، تصریح کرد: شرایط اعزام زائران به خوبی فراهم شده و با هماهنگی ادارات و سازمان‌ها امکانات لازم در اختیار زائران قرار گرفته است.

رادمان با بیان اینکه در این سفر از جمعیت هلال احمر و اورژانس 115 خواسته شده تا با اختصاص آمبولانس، کاروان‌های اعزامی را تا مرقد مطهر و در مسیر بازگشت همراهی کنند.

وی افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته نیز مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام(ره) و بزرگداشت قیام خونین 15 خرداد در شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شود.

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار نیز در این زمینه اظهار كرد: تعداد سه پایگاه جاده‌ای، سه درمانگاه، پنج دستگاه خودوری آمبولانس و نجات برای ارائه خدمات به زائران حضرت امام (ره) آمادگی دارند.

محمد علی جباری ثانی افزود: تعداد یک دستگاه آمبولانس نیز برای ارائه خدمات به زائران در این مدت به همراه کاروان و تیم پزشکی به مرقد مطهر اعزام می‌شود.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 سبزوار نیز در این زمینه گفت: تعداد 23 پایگاه اورژانس جاده‌ای و شهری و یک پایگاه هوایی به زائران در این ایام ارائه خدمت می‌کند.

علی شریفان عنوان کرد: یک دستگاه آمبولانس نیز در این مدت برای ارائه خدمت به زائران همراه با کاروان به مرقد مطهر حضرت امام(ره) اعزام خواهد شد.

علی فتحی فرمانده پلیس راه سبزوار نیز در این نشست اظهار كرد: تمهیدات لازم برای سفر زائران به حرم مطهر حضرت امام (ره) فراهم شده است. با توجه به افزایش حجم ترددها در این ایام، گشت‌های محسوس و نامحسوس و پرسنل ما در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان به صورت ویژه در آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز به زائران ارائه خدمت کنند.

منبع: تسنيم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار