سپاهان 2- پرسپولیس 1
تابناک: شاگردان حسین فرکی که در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس تهران رفته بودند در نهایت تواسنتند در ورزشگاه آزادی با به نمایش گذاشتن یک بازی قابل قبول از شد حریف خود بگذرند.
کد خبر: ۲۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲ 16 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان، شاگردان حسین فرکی که در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس تهران رفته بودند در نهایت تواسنتند در ورزشگاه آزادی با به نمایش گذاشتن یک بازی قابل قبول از شد حریف خود بگذرند.

سپاهان که همانند دیدار های گذشته، در دقایق پایانی نیمه اول گل خوردند، در نیمه دوم با در دست گرفتن جریان بازی توانستند از سد حریف خود بگذرند و ال کلاسیکو ایران را به سود خود به پایان برسانند.

البته با وجود تمام مسائل نباید از بازی خوب پرسپولیس نسبت به دیدارهای پیشین گذشت.

شرح گل های این دیدار را در زیر بخوانید:

پرسپولیس یک سپاهان صفر ( دقیقه 44، هادی نوروزی): پرسپولیس که فرصت های زیادی را در این دیدار از دست داده بود روی ارسال احمد نوراللهی و در حالی که توپ از دو مهاجم این تیم گذشته بود در فضای خالی به هادی نوروزی رسید تا او راحت ترین کار را در پیش داشته باشد و در مصاف با گردان به راحتی و با ضربه ای محکم دروازه این تیم را باز کند.

پرسپولیس یک سپاهان یک، (دقیقه 85، مهدی شریفی): سپاهانی ها که تنها راه خود را برای رسیدن به گل تساوی در جناح راست و جایی که خانزاده بود می دیدند بالاخره از ارسال های پیاپی خود از این جناح نتیجه گرفتند. ارسال بازیکن سپاهان با دفع ناقص و البته اشتباه علی عسگری همراه بود تا مهدی شریفی در شش قدم از پاسی که مدافع سرخ ها برای او مهیا کرده بود استفاده کند و گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

پرسپولیس یک سپاهان دو (دقیقه 2+90، پریرا): بار دیگر ارسال از جناح راست و اشتباه مدافعان پرسپولیس و گلی که پریرا بدون مزاحمت و از درون شش قدم وارد دروازه سوشا مکانی کرد.

با این نتیجه سپاهان 47 امتیازی شد به رده سوم جدول صعود کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار