کد خبر: ۲۳۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸ 29 May 2016
منتخب مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس دهم گفت: عارف و جبهه امید می‌دانستند که آرای آنها بیشتر از لاریجانی نیست.

تابناک مازندران/ عبدالله رضیان امروز به آغاز به‌کار مجلس دهم اشاره کرد و اظهار کرد: مجلس دهم با انتخاب رئیس و هیأت رئیسه کار خود را شروع کرد و با توجه به شرایط نمایندگان و رفتار جناحین در این دو سه روز پیش‌بینی می‌شد که علی لاریجانی به‌عنوان رئیس انتخاب شود.

وی افزود: رایزنی‌هایی برای ایجاد تعامل بین دو جناح انجام شده بود اما به نتیجه نرسید و عارف و جبهه امید هم می‌دانستند که آرای آنان با شرایط موجود از این تعداد آرا بیشتر نیست و با این حال اصرار داشتند که در این رقابت حضور داشته باشند که در نتیجه مجلس دهم با ریاست لاریجانی آغاز به‌کار کرد.

*توازن در هیأت رئیسه وجود دارد

رضیان به اعضای هیأت رئیسه مجلس دهم اشاره و تصریح کرد: توازن در هیأت رئیسه وجود دارد و ترکیبی از اصلاح‌طلبان و جبهه امید، اصولگرایان و مستقل‌ها است.

وی ادامه داد: خیلی علاقه‌مند بودیم که از نمایندگان مازندرانی نیز در ترکیب داشته باشیم که این امر میسر نشد و دو نفری که ثبت‌نام کردند رأی نیاوردند.

*باید انسجام و وحدت در مجموعه نمایندگان شمال افزایش یابد

 منتخب مرم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس دهم موضوع اشتغال و بیکاری جوانان را یکی از معضلات این حوزه برشمرد و گفت: با توجه به این امر نخستین انتخابم را در انتخاب کمیسیون‌ها، کمیسیون صنایع قرار دادم و تلاش می‌کنم در آنجا تثبیت شوم.

رضیان با بیان اینکه فضای مجلس بیشتر قومیتی است، افزود: باید انسجام و وحدت در مجموعه نمایندگان شمال افزایش یابد تا بتوانیم دست در دست هم برای منطقه، شهر و استان‌مان مثمر فایده باشیم.

*توجه به صنعت و گردشگری

وی بیان کرد: رکود اقتصادی در منطقه ما همانند سراسر کشور وجود دارد و توجه به صنعت و گردشگری شاید راه حلی مناسب برای حل مشکل اشتغال جوانان شود.

منتخب مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس بحث معیشتی و اشتغال را بیشترین آسیب در منطقه عنوان کرد و گفت: اشتغال، تأمین منابع آبی و زیرساخت‌های جاده‌ای نیازهای جدی حوزه انتخابیه است و در اولویت برنامه‌های من قرار دارد.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار