کد خبر: ۲۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۱ 16 April 2015
به گزارش تابناک فارس،استاندار فارس بر آمادگی استان برای گسترش تعاملات گردشگری با کشور آلمان تاکید کرد.

سید محمد احمدی امروز در دیدار با رئیس کمیسیون گردشگری مجلس آلمان گفت : استان فارس آماده توسعه روابط با کشور آلمان در زمینه گردشگری است .

وی افزود: فارس استانی بزرگ با ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری بسیار است و این ظرفیت ها می تواند زمینه ساز توسعه روابط در حوزه گردشگری با کشور آلمان باشد.
وی ادامه داد: شیراز نیز به همان میزان از جاذبه های فرهنگی و تاریخی برخوردار است و از حضور گردشگران آلمانی و گردشگران سایر کشورهای جهان در این شهر استقبال می کنیم.
استاندار فارس اضافه کرد: دولت یازدهم تاکید بسیاری بر گسترش صنعت توریسم در کشور دارد و ما نیز می کوشیم تا سالانه پذیرای تعداد بیشتری گردشگر از سراسر جهان بخصوص کشور آلمان باشیم.
دکتر احمدی تصریح کرد: تبادل توریسم و حضور گردشگر علاوه بر منافع اقتصادی، در بخش مبادلات فرهنگی نیز تاثیر بسیار دارد و مردم کشورهای مختلف بیشتر و بهتر می توانند با فرهنگ و آداب و رسوم یکدیگر آشنا شوند.
وی گفت : نگاه ما به مقوله گردشگری ابعاد اقتصادی و فرهنگی را شامل می شود و امیدواریم روز به روز شاهد گسترش روابط در این زمینه با کشور آلمان باشیم.
استاندار فارس اظهار کرد:امیدواریم ظرف ماههای آینده با لغو تمامی تحریم ها، شاهد فراهم شدن زمینه برای گسترش روابط در زمینه های مختلف بخصوص در زمینه گردشگری با کشور آلمان و دیگر کشورها باشیم.
apostrophe هایکه بره مر apostrophe رییس کمیسیون گردشگری و عضو حزب حاکم دموکرات مسیحی در مجلس آلمان که به همراه چهار عضو دیگر این کمیسیون به شیراز سفر کرده، نیز در این دیدار از توسعه مراودات فرهنگی و گردشگری کشورش با شهر شیراز که زادگاه مفاخر جهانی است استقبال کرد.
وی با اظهار امیدواری از نسبت به برقراری پرواز مستقیم میان شیراز و آلمان، تاکید کرد: باید با معرفی بهتر جاذبه های گردشگری و تسهیل صدور ویزا، شرایط لازم برای سفر گردشگران میان دو کشور تسهیل شود.
برچسب ها: گردشگری ، شیراز ، فارس ، آلمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار