جدول قهرماني‌هاي فولاد خوزستان كامل شد؛
با قهرماني تیم امید فولاد خوزستان در مسابقات لیگ برتر فوتبال امیدباشگاههای کشور جدول افتخار آفرینی این تیم در مسابقات فوتبال کشور کامل‌شد. فولاد در رده‌های سنی دیگر از جمله بزرگسالان سابقه قهرمانی و مدال‌آوری را دارد و تنها تیمی که قهرمان لیگ برتر نشد تیم امید بود كه اين تيم هم امروز قهرماني خود را در شهر تبريز جشن گرفت
کد خبر: ۲۳۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱ 15 April 2015
تیم فولاد خوزستان در هفته آخر لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور باتساوي مقابل تیم تراکتور سازی توانست قهرمان اين رقابت‌ها شود.

به گزارش تابناک خوزستان، تيم اميد فولاد خوزستان در هفته آخر لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور عصر امروز در تبريز به مصاف تيم تراكتور سازي رفت و با يك تساوي بدون گل توانست با 38 امتياز بالاتر از تيم سپاهان اصفهان قهرمان اين مسابقات شودو جام قهرماني را بالاي سر بگيرد.

لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور در حالی هفته پایانی خود را انجام داد که دو تیم قدرتمند فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان شانس قهرمانی داشتند زیرا در امتیازات برابر بودند ولی تیم خوزستانی با تفاضل گل 7+ درصدر جدول قرار داشت كه بخت با تيم اصفهاني يار نبود و در بازي آخر خود بايك شكست پر گل 4 بر يك از ملوان بندر انزلي باخت و دوم شد.

اميد فولاد جام قهرماني را به خانه آورد
تيم اميد فولاد خوزستان در بازي مقابل تراكتور سازي با تركيب اصلي سيدبهنام موسوي، فريدون زبيداني،  سيد حمزه پورموسوي، مصطفي كياني، جعفردسومي، رضا ايار، محمود مطلق‌زاده، مصطفي قنبري، رضا بهمني، سيد اصلان موسوي و ميلاد پاكپرور به ميدان رفت كه در فواصل بازي ميلاد پاكپرور جاي خود را به علي مكوندي داد و رضا بهمني خارج و حمزه خضري وارد زمين شد،همچنين در تعويض ديگر علي شيخي به جاي مصطفي قنبري در زمين بازي قرارگرفت.

اين بازي بدون هيچ گونه حاشيه‌اي در تبريز برگزار شد اما در نيمه نخست تيم فولاد خوزستان 2 موقعيت تك به تك به دست آورد ولي نتوانست توپ را وارد دروازه حريف تبريزي خود كند و به نتيجه صفر صفر بسنده كرد.

با اينكه تیم فولاد خوزستان در ابتدای حضور خود در این رقابت‌ها نتایج خوبی به دست نیاورد ولي در 19 بازی قبل از ديدار پاياني کمترین گل خورده یعنی 12 گل و بیشترین گل زده يعني 27 گل داشته است و بهترین خط حمله و بهترین دفاع در لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور نیز به خود اختصاص داد.

با قهرماني تیم امید فولاد خوزستان در مسابقات لیگ برتر فوتبال امیدباشگاههای کشور جدول افتخار آفرینی این تیم در مسابقات فوتبال کشور کامل‌شد زیرا در رده‌های سنی دیگر از جمله بزرگسالان سابقه قهرمانی ومدال‌آوری را دارد و تنها تیمی که قهرمان لیگ برتر نشد تیم امید بود كه اين تيم هم امروز قهرماني خود را در شهر تبريز جشن گرفت كه خاطره قهرماني فصل گذشته تيم بزرگسالان در تبريز را زنده كرد.

فریدون زبیدانی پس از قهرماني در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاههای کشور در گفت‌وگوي تلفني با خبرنگار تابناک در اهواز اظهار داشت: واقعاخوشحالم كه قهرمان شديم زيرا حق ما بود كه اين قهرماني را به دست آوريم.

دفاع تیم امید فولاد خوزستان ادامه داد: تمرين كردن در سرما و گرماي اهواز واقعا سخت است ولي با اين حال بچه‌ها زحمت زيادي كشيدند و اين قهرماني شيرين را به دست آوردند.

وي اضافه كرد: در بازي امروز بچه‌ها واقعا غيرتي در مقابل حريف به ميدان رفتند و سنگ تمام گذاشتند، تيم اميد فولاد خوزستان براي نخستين بار توانست قهرمان ليگ برتر اين رده سني شود كه اين قهرماني را به همه مردم خوزستان و هواداران اين باشگاه تبريك مي‌گويم.

گفتنی است تیم امید فولاد خوزستان با این تساوی امتیازهای خود را به عدد 38 رساند و پس از آن سپاهان با 37 امتیاز در رده دوم قرار گرفت. همچنین تیم های خوزستانی صنعت نفت آبادان با 30، نفت اهواز با 29 و کارون اهواز با 27 امتیاز رده های سوم تا پنجم جدول را به خود اختصاص دادند.

فولادمردان در پایان این لیگ با داشتن تنها 12 گل خورده، بهترین عملکرد خط دفاعی را به خود اختصاص داده و با 27 گل زده بعد از سپاهان دومین خط حمله لیگ را هم از آن خود کردند.

گزارش: حسین یزدی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار