"خلعتبری: اگر باختید، من مقصر نیستم/ آماده بودم، نگذاشتند بازی کنم"
تابناک: فردا در یکی از حساس ترین بازی های هفته که با توجه به حساسیت آن در سال های گذشته عنوان ال کلاسیکو ایران را برای آن در نظر گرفته اند، سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس تهران است.
کد خبر: ۲۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷ 15 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان، فردا در یکی از حساس ترین بازی های هفته که با توجه به حساسیت آن در سال های گذشته عنوان ال کلاسیکو ایران را برای آن در نظر گرفته اند، سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس تهران است.

اتفاق عجیبی که پیش از این مسابقه رخ داد، کنار گذاشتن محمدرضا خلعتبری، مهاجم گلزن و کاربردی تیم سپاهان از ترکیب سپاهان بود.اتفاقی که به گفته عده ای کار نادرستی پیش از چنین بازی حساسی بود.

در دیدار رفت این دو تیم، تماشاگران پرسپولیس به خلعتبری اعتراض کردند و علیه این بازیکن به خاطر ترک پرسپولیس و حضور در سپاهان شعار دادند حتی یکی از لیدرهای پرسپولیس در محل مصاحبه بمیکسدزون با خلعتبری درگیری لفظی داشت و به وی گفت:

"آقای خلعتبری رحیمی و دایی شما را نخواستند چرا به هواداران پرسپولیس توهین می‌کنید"

در پی این صحبت ها خلعتبری جواب داد:

"من به شما توهین نکردم اما خانواده‌ام را از سر راه نیاورده‌ام که هرچه دل‌تان می‌خواهد بگویید."

با وجود این شرایط، حسین فرکی امروز در کنفرانس خبری پیش از مصاف با پرسپولیس، در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا محمدرضا خلعتبری، این تیم را برابر پرسپولیس همراهی نمی‌کند و آیا قرار است این بازیکن از جمع زردپوشان کنار گذاشته شودگفت: خیلی بنا ندارم راجع به این مساله صحبت کنم چون اتفاق خاصی نیفتاده، آن هم از نگاه من که اصلا با حاشیه میانه‌ای ندارم. خلعتبری نسبت به من همیشه لطف داشته و این مساله از گذشته تا به الان وجود داشته است اما در حال حاضر او همراه ما نیست به دلیل اینکه یک مقدار احساس کردم شاید برای بازی با پرسپولیس از نظر ذهنی تمرکز نداشته باشد.

فرکی در ادامه ضمن اعلام این مساله که خلعتبری از نظر فنی یکی از بازیکنان خوب ایران است افزود: خلعتبری با ما نیست و این تصمیمی است که من شخصا گرفتم، مشکلی که برای خلعتبری به وجود آمده همین الان ممکن است برای بازیکنان دیگر در باشگاه‌های دیگر هم وجود داشته باشد اما چون آنها بازیکنان معمولی هستند و ملی‌پوش نیستند در مورد آن صحبت نمی‌شود و به خلعتبری بیشتر پرداخته می‌شود، از نظر من موضوع خلعتبری یک مساله معمولی و درون خانوادگی است که در آینده حل می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: خلعتبری در جمع ما نیست و این تصمیمی است که من به خاطر خودش، تیم و خودم گرفتم، من به او علاقه زیادی دارم و حتی این مساله را در جلسه تیم هم گفته‌ام، امیدوارم بعد از بازی با پرسپولیس و با صحبت‌هایی که انجام می‌دهیم این مساله را حل کنیم. من امیدوارم در آینده خلعتبری بهتری با تمرکز بهتری در اختیارم خواهد بود. باز هم تاکید می‌کنم چون حریف فردای ما پرسپولیس است نگاه‌ها به موضوع خلعتبری زیاد شده اما واقعا مساله خاصی نیست.

وی ادامه داد: موضوع خلعتبری نه انضباطی و نه اخلاقی است و یک مساله معمولی است، بازیکن درخواست‌هایی از باشگاه دارد و حتما درخواست‌های او را اجابت می‌کند و مشکل حل می‌شود، مسلما خلعتبری در آینده به ما کمک می‌کند تا چند گام آخر در لیگ را محکم برداریم.

با وجود اینکه فرکی تأکید دارد که این مسئله از اهمیت زیادی برخوردار نیست، برخی رسانه ها دلیل کنار گذاشتن خلعتبری را مصاحبه وی و اعلام اینکه " اگر بخواهد از سپاهان جدا شود، پرسپولیس اولویت اصلی او خواهد بود" اعلام کردند.

خلعتبری پس از این اتفاق در صفحه اینستگرام خودش نوشت:

" خیلی ناراحتم که نیستم، این تصمیم باشگاه بود"


پس از گذاشتن این پست، کاربران زیادی از خلعتبری خواستند که سپاهان را رها کند و در فصل آینده بار دیگر پیراهن شماره 9 پرسپولیس را بر تن کند، اقدامی که با وجود صحبت های خلعتبری و اتفاقات رخ داده خیلی هم دور از اتفاق نیست.

البته چند ساعت بعد از گذاشتن این پست وی در گفت و گوی با ورزش 3 تأکید کرد در صورت شکست تیمش او تقصیری ندارد و از هواداران خواست که بدانند در صورت حضور وی شرایط بازی فرق می کرد و او می توانست به تیم کمک کند.

متن گفت وگو به شرح زیر است:

محمدرضا خلعتبری در همین خصوص با "ورزش سه" صحبت کرد که حرف های او را می خوانید:

مشکل فنی نبود

من نمی خواهم فعلا خیلی از صحبت ها را انجام دهم چون باید بدانم دلیل اصلی این تصمیم چه بوده است. اما هواداران سپاهان بدانند مشکل من فنی نبوده و همه جا هم نوشته شده که آقای فرکی با من مشکلی نداشته و این تصمیم باشگاه بوده. من برای بازی با تراکتور محروم بودم و در جلسه ریکاوری بعد از بازی حضور داشتم . اما آقای فتاحی به من زنگ زدند که سر تمرین نروم. من هم به سرپرست تیم زنگ زدم که گفتند، آقای فرکی این تصمیم را گرفته است.

روی حرف آقای فرکی حرف نمی زنم

اگر این تصمیم آقای فرکی باشد من نمی توانم حرفی بزنم چون نظر سرمربی قابل احترام است. من برای آقای فرکی ارزش زیادی قائل هستم و اگر تا آخر فصل هم بگویند که من نباشم حرفی نمی زنم. اما این تصمیم باشگاه بوده و مشکل فنی نبوده. در این باشگاه اتفاقات بدتر افتاده اما آب از آب تکان نخورده و اگر لازم باشد خیلی حرف ها را می زنم اما الان صلاح نیست. در سپاهان بازیکن با یک جریمه معمولی به تمرین برمی گردد . اما اینکه من را برای این بازی بزرگ محروم می کنند خیلی برای من جای سوال دارد.

باشگاه تقصیررا گردنم نیاندازد

من در حال حاضر شرایط خیلی خوبی دارم و می توانستم در این بازی به تیم کمک کنم.به امید خدا سپاهان در این بازی پیروز می شود اما اگر زبانم لال فردا تیم نتیجه نگرفت مسوولان باشگاه باید پاسخگو باشند که به خاطر یک اتفاق کوچک من را نبردند. من با آقایان صحبت کردم و واقعیت را گفتم اما این اتفاق افتاد. اگر این اتفاق خدای ناکرده افتاد مسوولان باشگاه تقصیرها را گردن من نیندازند چون من در بهترین شرایط هستم و می توانم به تیم کمک کنم.

هواداران بدانند می توانستم کمک کنم

هواداران بدانند من سپاهان را دوست دارم و بهترین بازی هایم را برای این تیم کردم و به انها مدیون هستم و در این بازی هم می توانستم کمک کنم. فقط برای تیم آرزوی موفقیت می کنم و فردا برای برد سپاهان دعا می کنم. امیدوارم غیبت من به تیم ضرر نزند.

با وجود این صحبت های خلعتبری و بیانات خود فرکی در نشست خبری در صورت عدم نتیجه گیری مناسب در این مسابقه، انگشت های اشاره به سمت فرکی می رود و به غیر از خلعتبری، هواداران نیز می خواهند که بدانند دلیل عدم حضور این بازی کن تأثیرگذار در ترکیب تیم چیست؟

چرا که در شرایطی که تیم در وضعیت خوبی قرار ندارد و جدال حساسی نیز برابر یکی از تیم های پرطرفدار کشور و تازه از بحران خارج شده دارد، وی با دستان خود سپاهان را وارد حاشیه کرده، حاشیه ای که بر نتیجه خالی از تأثیر هم نیست!

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار