کد خبر: ۲۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ 15 April 2015
نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس از کلنگ‌زنی نیروگاه 500 مگاواتی نوشهر برای سومین بار خبر داد و گفت: این پروژه سه بار کلنگ‌زنی شد اما هیچ اتفاق دیگری در آن رخ نداد.
 

قاسم احمدی‌لاشکی امروز در گفت‌وگو با  فارس، درباره ایجاد منطقه آزاد تجاری در بندر نوشهر اظهار کرد: متعاقب پیگیری‌های گذشته، دستور معاون اول رئیس جمهوری و همچنین امضای 9 نفر از نمایندگان مازندران بحث منطقه آزاد تجاری و گردشگری نوشهر در مرحله بسیار خوبی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این زمینه با جمع زیادی از نخبگان اثرگذار نوشهری و چالوسی مقیم تهران نشست خیلی خوبی داشتیم و طرح توجیهی منطقه آزاد تجاری نوشهر ظرف دو هفته آینده آماده و به دولت ارائه می‌شود، افزود: انتظار داریم تا استانداری مازندران از این موضوع حمایت کند و با توجه به خدمات بسیار ارزنده بندر نوشهر برای منطقه آزاد تجاری روی این منطقه متمرکز شود.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی به سفر آینده رئیس جمهور و هیئت دولت در ماه‌های آینده به مازندران اشاره کرد و گفت: امیدواریم دولت تدبیر و امید با تصویب منطقه آزاد تجاری و گردشگری نوشهر در این سفر، هدیه‌ای به مردم غرب مازندران بدهد.

احمدی‌لاشکی در ادامه به آخرین وضعیت نیروگاه 500 مگاواتی نوشهر خاطرنشان کرد: این پروژه سه بار کلنگ‌زنی شد اما هیچ اتفاق دیگری در آن رخ نداد ولی اکنون در جلسه‌ای اختصاصی که با وزیر نیرو داشتم و شخص وزیر نیرو به کمیسیون آمد اما توضیحات وزیر نیرو قانع‌کننده نبود.

وی با اشاره به اینکه وزیر نیرو اعلام کرد این هفته ال.سی باز و شرکت مورد نظر کار عملیاتی بر روی نیروگاه 500 مگاواتی نوشهر آغاز می‌کند، گفت: امیدواریم با تکمیل این پروژه، مردم منطقه دیگر در شرایط وزش باد و طوفان و بارندگی‌های شدید دچار نوسانات و یا قطع برق نباشند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس درباره آخرین وضعیت پروژه راه دسترسی نوشهر به کجور نیز تصریح کرد: این راه از گذشته احداث شده بود و اکنون نیاز به بهسازی و مرمت دارد و به همین منظور 20 میلیارد ریال اعتبار از دولت برای این پروژه اخذ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار