کد خبر: ۲۳۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸ 17 May 2016
تابناک گیلان - استان‌ها > گیلان - مسعود رهنما، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: در سقوط یا صعود تیم های فوتبال استان به لیگ های مختلف، نقش مستقیمی نداشته ایم.

مسعود رهنما روز دوشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز رشت، با بیان این مطلب افزود: نباید این موفقیت یا عدم موفقیت را به اداره کل ورزش و جوانان استان نسبت داد.

وی ادامه داد: متاسفانه طی چند روز گذشته، تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و داماش گیلان به ترتیب از رقابت های لیگ برتر و لیگ دسته اول سقوط کردند که بعضی ها این ناکامی را به اداره کل ورزش و جوانان استان نسبت می دهند.

رهنما اینگونه برخوردها و اظهارات را ناجوانمردانه دانست و بیان کرد: حتی نسبت دادن موفقیت و صعود تیم فوتبال سپیدرود رشت به لیگ دسته اول به اداره کل ورزش و جوانان این استان نیز نوعی فرصت طلبی است.

وی گفت: در ورزش حرفه ای، حق نداریم که به باشگاه ها کمک کنیم چون ورزش حرفه ای یک شغل محسوب می شود اما با این وجود، ما در اداره کل ورزش و جوانان گیلان، تمام تلاش و سعی خود را کرده ایم تا از منابع مختلف به تیم های فوتبال استان کمک کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در ادامه سخنان خود، به تاثیرگذاری رسانه ها در ورزش به خصوص خبرگزاری جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: رسانه ها در ورزش، جایگاه ویژه خود را دارند که در این بین ، خبرگزاری ایرنا نیز همکاری بسیار صمیمانه و تاثیرگذاری را با اداره کل ورزش و جوانان گیلان دارد که از این بابت از خبرنگاران تشکر می کنم.
رهنما با تحسین روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: روابط عمومی ها نیز وظیفه بسیار سنگینی دارند و این در حالیست که بعضی از این روابط عمومی ها ، حتی امنیت شغلی ندارند اما همچنان با قدرت به کار حرفه ای خود ادامه می دهند.
وی با یادآوری دوران قهرمانی و مربیگری خود در تیم های ملی کاراته خاطرنشان کرد: در آن دوران ارتباط چندانی با مسئولان نداشتم اما این رسانه ها و خبرنگاران بودند که همیشه به من کمک می کرند و یار و یاور من بودند.
مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، دیروز (دوشنبه) با همراهی شماری از مسئولان این اداره کل، از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز رشت بازدید کرد. این دومین حضور رهنما در خبرگزاری ایرنا از زمان عهده داری مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان استان است.
روز (یکشنبه) تیم فوتبال سپیدرود رشت در ورزشگاه عضدی، مقابل بادران تهران به پیروزی رسید و به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کرد. پیش از این، تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و داماش گیلان به ترتیب از رقابت های لیگ برتر و لیگ دسته اول سقوط کرده بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار