تابناک کهگیلویه و بویراحمد:
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به لحاظ موقعیت خاص و جغرافیایی خود و پراکندگی تاسیسات در سطح چهار استان ، خوزستان ، کهگیلویه و بویراحمد ، بوشهر و فارس از ویژگی خاصی برخوردار است .
کد خبر: ۲۳۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷ 16 May 2016
27 اردیبهشت به نام روز ملی ارتباطات و روابط عمومی نام گذاری شده است.سایت  تابناک کهگیلویه وبویراحمد، به همین دلیل متن  صحبت های ساسان حبیبی نژاد یکی از روابط عمومی های فعال استان که از جایگاه خاصی در میان روابط عمومی ها قرار دارد را منتشر می نماید.
ساسان حبیبی نژاد گفت : روابط عمومی ، مغز متفکر و موتور محرکه و شریان حیاتی یک دستگاه محسوب می شود که با هنر و علم اجتماعی درون و برون دستگاه را به هم پیوند می دهد و هدف و چگونگی برنامه ها را ترسیم می کند.
ساسان حبیبی نژاد با ذکر این نکته که منشا و ایجاد روابط عمومی ها در کشور برای نخستین بار در صنعت نفت بوده است به نقش و ویژگی روابط عمومی در صنعت نفت نفت گچساران اشاره کرد.
وی با اشاره به ویژگی و متمایز بودن روابط عمومی نفت گچساران نسبت به سایر ادارات و شرکت ها گفت : شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به لحاظ موقعیت خاص و جغرافیایی خود و پراکندگی تاسیسات در سطح چهار استان ، خوزستان ، کهگیلویه و بویراحمد ، بوشهر و فارس از ویژگی خاصی برخوردار است .
حبیبی نژاد اظهار داشت : گستردگی عملیات در حوزه چهار استان موجب شده است که روابط عمومی نفت گچساران از حیث مکاتبات اداری ، مراجعات ، درخواست های گوناگون ، جلسات و سایر مسولیت های محوله و حضور در جلسات استان های مختلف با حجم وسیعی از کارهای گوناگون روبرو باشد و از این رو در سالی که گذشت در بیش از ۲۸۰ جلسه حضور فعال داشته است .
رییس اداره روابط عمومی نفت گچساران به نقش رسانه ها در جامعه امروزی پرداخت پرداخت و تصریح کرد : بی شک رسانه ها نقش ممتاز و منحصر به فردی در تعالی یک سازمان و روابط عمومی دارند.
حبیبی نژاد با بیان اینکه ، رسانه ها به عنوان بازوان اصلی نفت گچساران هستند گفت : خوشبختانه در سالی که گذشت روابط عمومی نفت گچساران برای نخستین بار آموزش خبرنگاران را در اولویت کاری خود قرار داد و امید بر آن داریم تا بتوانیم همچون گذشته تعاملاتمان با رسانه ها ادامه داشته باشد.
وی به نامه های برون سازمانی روابط عمومی نفت گچساران گریزی زد و افزود : با توجه به گستردگی جغرافیایی این شرکت در سالی که گذشت روابط عمومی نفت گچساران پاسخگوی بیش ۱۷۰۰ نامه و درخواست برون سازمانی بوده است .
رییس روابط عمومی نفت گچساران با تاکید بر دیدگاه صنعت نفت در خصوص عملکرد روابط عمومی ها اذعان داشت : تاکید صنعت نفت بر عملکرد روابط عمومی ها بر اساس شفاقیت و صداقت است لذا از این رو ارائه و انتشار اخبار و اطلاعات به موقع باید بر اساس واقعیت ها و مستندات موجود انجام شود.
ایشان در پایان با ذکر این نکته که در سالی که گذشت بیش از صدها خبر ، گزارش تصویری در صدا و سیما ، مصاحبه ارسالی از سوی روابط عمومی نفت گچساران در رسانه های محلی ، کشوری ، روزنامه ها و مجلات مختلف درج و به چاپ رسیده است از تعاملات خوب و موفق اصحاب رسانه با روابط عمومی نفت گچساران تقدیر و تشکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار