فرماندار بابلسر گفت: ساماندهی ورودی‌ها برای تردد آمبولانس و خودروهای امدادی در برنامه کاری قرار گیرد و طرح‌های سالمسازی دریا باید از جهت عمق و ابعاد، بررسی و کارشناسی شود.
کد خبر: ۲۲۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱ 09 May 2016
به گزارش تابناک مازندران، سیدعلی اسد در جلسه طرح سالم‌سازی دریا در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر با اشاره به اهمیت نقش گردشگری در توسعه شهرستان، اظهار کرد: بابلسر از قابلیت‌هایی زیادی برای جذب سرمایه‌گذار و گردشگر برخوردار است و باید درک مفهوم حضور مسافر و گردشگر به‌وجود آید.

وی افزود: درک مفهوم حضور مسافر و گردشگر سبب ارتقای سطح خدمات‌رسانی و در نتیجه موجب افزایش رضایتمندی در مسافران و شهروندان برای سرمایه‌گذاری کلان اقتصادی در شهرستان و رشد و توسعه همه جانبه می‌شود.

فرماندار بابلسر با تأکید بر همدلی میان اعضای ستاد طرح سالم‌سازی دریای شهرستان، گفت: مدیریت امور ناجیان غریق در سال گذشته بر عهده اداره ورزش و جوانان بود که امسال طی تفاهم نامه‌ای به هلال احمر واگذار شده است.

اسد، خواستار آموزش از مبدأ از طریق رسانه‌ها در استان‌های کشور  شد و تصریح کرد: آموزش و فرهنگ استفاده از دریا باید از مبدأ و قبل از شروع سفر از طریق رسانه‌ها ترویج شود.

وی ادامه داد: متأسفانه بیشترین حوادث صورت گرفته بر اثر عدم آگاهی مسافران از موقعیت‌های ساحلی و عدم مهارت در شنا و زمان استفاده نامناسب از دریا بوده و ارائه آموزش‌های لازم پیش از شروع سفر نقش به‌سزایی در کاهش حوادث ایفا می‌کند.

فرماندار بابلسر بر ساماندهی ورودی‌ها برای تردد آمبولانس و خودروهای امدادی تاکید و خاطرنشان کرد: طرح‌های سالمسازی دریا باید از جهت عمق و ابعاد،  بررسی و کارشناسی شود.

اسد در پایان گفت: آمار غریق سال 94 در بابلسر 9 نفر اعلام شده که در مقایسه با سال 93 بیش از 50 درصد کاهش داشته و این موضوع بیانگر برنامه‌ریزی در اجرای طرح سالمسازی دریا است.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار