امام جمعه موقت ساری
امام جمعه موقت ساری گفت: آمریکا پای تعهدات خویش در پسابرجام نماند و به تعهدات خویش پایند نبود.
کد خبر: ۲۲۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳ 06 May 2016
به گزارش تابناک مازندران،حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان مازندران با تقدیر از اقدامات انجام شده سپاه پاسداران در تحقیر نیروهای آمریکایی اظهار کرد: نیروهای سپاه پاسداران به دلیل ایمان عظیمی که دارند به راحتی و با توکل به خداوند نیروهای آمریکایی را دستگیر کرده و به دنیا اثبات کردند که هر نیروی که توکل به خدا داشته باشد از زر و زور هراسی ندارد.

وی به بدعهدی دشمنان اسلام پس از مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و افزود: دشمن به هیچ‌یک از تعهدات خود در پسابرجام عمل نکرد و این اقدام دشمن نشان داد که آنها هیچ‌وقت روی خوش به نظام اسلامی ایران نشان و هدف آنها به انزوا کشاندن ایران اسلامی است. 

امام جمعه موقت ساری در ادامه با اشاره به مشکلاتی که مذاکره‌کنندگان هسته‌ای برای تجار و بازرگانانی که قصد همکاری با ایران را دارند، ایجاد می‎کند، گفت: مشکل سوئیف پابرجا است، امکان معاملات پولی و دلار تقریبا وجود ندارد، مأموریت احمد شهید که موضع‌گیری‌های غیر اساسی آن به همگان به اثبات رسید ادامه دارد، تحریم‌ها که همچنان وجود دارد، آیا با وجود این همه مشکلاتی که به وجود آمد می‎توانیم خوش‌بین باشیم که آمریکا می‌تواند شریک تجاری خوبی برای ما باشد؟.

وی در ادامه با اشاره به امنیت پایدار و مناسبی که در کشور وجود دارد، تاکید کرد: امنیت حال حاضر کشور را مدیون نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی هستیم. باید قدردان این امنیت باشیم، امنیتی که در کشور ما حاکم است در پیشرفته‌ترین کشورهای اروپایی هم وجود ندارد، کشور ما در حالی از امنیت پایدار برخودار است که در اطراف کشور ما مشکلات جنگ و بیکاری به صورت جدی وجود دارد.

قاسمی به آغاز بکار گشت نامحسوس در کشور اشاره کرد و یادآور شد: با مطرح شدن فعالیت گشت نامحسوس در کشور برخی انتقادهای غیر مسئولان به فعالیت نیروهای انتظامی مطرح شد، بنده به دنبال کلمه و جمله برای دفاع از این اقدام نمی‌گردم، سوالم از منتقدان این است که آیا واقعا بی‌حجابی و بی عفتی‎ها را در جامعه نمی‌بینید.

وی بیان کرد: بسیاری از نیروهای ارزشی و انقلابی و بچه‌های حزب‌الهی و مذهبی از بی‌حجابی و بی‌عفتی موجود به شدت ناراحت هستند، خانواده شهدا از وضعیت موجود به شدت گلایه دارند، مردم هم همراه و پشتیبان نیروهای انتظامی هستند چراکه این مردم انقلاب کردند و خون دادند که اسلام ناب محمدی در کشور پیاده شود. 

امام‌جمعه موقت ساری ادامه داد: منتقدانی که تلاش دارند از هر سو نسبت به اقدامات ارزشی نظام واکنش نشان دهند، اگر دلسوز هستند نسبت به رفع مشکلات موجود در زمینه بی‌عفتی و بی‌حجابی راهکار مناسب ارائه دهند. 

وی با اشاره به تحمل مشکلات جنگ، تحریم، بیکاری و گرانی از سوی مردم، تصریح کرد: برای مبارزه با اقدام فرهنگی دشمن، مسئولان و متولیان باید راهکار مناسبی ارائه دهند، دشمن جنگ و تحریم فلج‌کننده را در کشور راه‎اندازی کرد، ولی مردم خم به ابرو نیاورند. در مبارزه فرهنگی باید تلاش متولیان فرهنگ به صورت جدی و عملیاتی در برنامه کاری قرار گیرد. 

قاسمی در پایان خطاب به مسئولان و متولیان فرهنگی کشور گفت: متولیان فرهنگی از شعار زدگی پرهیز و راه عملیاتی برای مبارزه با مشکلات فرهنگی را بکار گیرند، برای رفع مشکلات فرهنگی راهکار عملیاتی و اساسی در دستور کار قرار‎‏ گیرد.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار