مدیر ارشد شرکت OMV اتریش در خاورمیانه و شمال آفریقا از همکاریهای این شرکت با ایران پیش و پس از تحریم‌ها سخن گفت و به علاقه اش برای حضور و سرمایه‌گذاری با همکاری شرکت ملی نفت ایران اشاره کرد.
کد خبر: ۲۲۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۲ 06 May 2016


آفتاب :
اروین کرول (Erwin Kroell) در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: OMV یک شرکت اتریشی و اتریش دولتی است که جهتگیری سیاسی ندارد، ما پیش از تحریم ها و در دوره تحریم‌ها در ایران حضور داشتیم و در حال حاضر با رفع تحریم‌ها نیز اینجا هستیم و هیچ وقت این کشور را ترک نکردیم.

وی در ادامه با اشاره به همکاریهای شرکت OMV با ایران اظهار کرد: کشور و شرکت ما از اوایل سال 2000 در یک همکاری موفق با شرکت ملی نفت ایران بود، اما ما به واسطه تحریم‌ها از 2006 و 2007 ناچار شدیم این همکاری را متوقف کنیم تا امروز که تحریم‌ها در حال حذف شدن است و به محض اینکه فضای موجود برای حضور ما مهیا شود، ما سرمایه‌گذاری و همکاریهای خود ادامه می‌دهیم.

مدیر ارشد مسائل خاورمیانه و آفریقای شرکت OMV در پاسخ به اینکه آیا با هیچ یک از شرکت‌های ایرانی اقدام به مذاکره کرده‌اند، گفت: ما در حال همکاری و گفت‌وگوی نزدیک با شرکت ملی نفت ایران بوده و همچینن علاقه‌مند و در جستجوی فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری در آینده هستیم.

کرول با اشاره به بخشهای مورد علاقه برای همکاری و سرمایه‌گذاری اظهار کرد: ما علاقه‌مند به تولید و توسعه نفت و گاز، توسعه میادین تازه ( greenfield) و میادین قدیمی (brownfield) با همکاری شریک خود، شرکت ملی نفت ایران هستیم.

وی با تاکید بر بهبود شرایط در زمان پسابرجام، بیان کرد: ما در دوران تحریم‌ها نیز با شرکت ملی نفت ایران گفت‌وگو داشتیم، با رفع تحریم‌ها توانستیم اوضاع را بهبود ببخشیم و همکاری ها را از سر بگیریم.

مدیر ارشد مسائل خاورمیانه و آفریقای شرکت OMV در پایان با اشاره به برنامه‌های این شرکت برای آینده گفت: برنامه ما برای آینده این است که با همکاری شرکت ملی نفت ایران، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه را بیابیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار