دادستان بابلسر
دادستان بابلسر از کشف و ضبط چهار محموله تریاک و شیشه در بابلسر خبر داد و گفت: یک کارگاه مشروب‌سازی نیز در بابلسر منهدم شد.
کد خبر: ۲۲۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶ 04 May 2016
به گزارش تابناک مازندران،محسن نوروزی طی گفت‌وگویی از کشف و ضبط دو محموله تریاک به میزان 60 کیلوگرم در بابلسر خبر داد و اظهار کرد: 50 کیلوگرم تریاک که در یک خودرو تریلی جاسازی شده بود در بابلسر کشف و ضبط شد.


وی با بیان اینکه محموله این خودرو از شهرستان کهنوج استان لرستان حمل می‌شد، افزود: قرار بود این مواد در سه شهرستان بابل، بابلسر و فریدونکنار توزیع شود که محموله فوق در شهرستان بابلسر توقیف و یک نفر دستگیر شد که متهم در حال حاضر با قرار قانونی به زندان معرفی شد.

دادستان بابلسر تصریح کرد: همچنین از دو نفر که ساکن شهرستان مبارکه استان اصفهان بودند مقدار 10 کیلوگرم تریاک که در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

نوروزی با اشاره به کشف 65 گرم شیشه در دو عملیات جداگانه در بابلسر، گفت: در این مورد سه نفر دستگیر و با قرار قانونی به زندان معرفی شدند.

 

وی در پایان از شناسایی یک کارگاه مشروب‌سازی در روستای باقرتنگه بابلسر خبر داد و خاطرنشان کرد: مقدار 500 لیتر مشروب دست‌ساز و آلات و ادوات ساخت کشف شد که در این رابطه یک نفر دستگیر و به زندان معرفی شد.


بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار