مدیر آموزش و پرورش قائمشهر
مدیر آموزش و پرورش قائمشهر با بیان اینکه 50 درصد مدارس این شهرستان تخریبی است، گفت: در حال حاضر 58 مدرسه دو شیفته در قائم‌شهر وجود دارد که این عوامل به کیفیت آموزش در سطح شهرستان آسیب می‌رساند.
کد خبر: ۲۲۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 04 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمد رسولی در نهمین جشنواره تجلیل از خیّران مدرسه‌ساز این شهرستان با تاکید بر اینکه، قائم‌شهر دومین شهر پرتراکم کشور است، اظهار کرد: شهرستان قائم‌شهر از لحاظ تراکم فضا و دانش‌آموزی سومین شهر پرتراکم محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه 50 درصد مدارس شهرستان قائم‌شهر تخریبی است، افزود: در حال حاضر 58 مدرسه دو شیفته در قائم‌شهر وجود دارد که این عوامل به کیفیت آموزش در سطح شهرستان آسیب می‌رساند.

مدیر آموزش و پرورش قائمشهر با تأکید بر اینکه پروژه خانه معلم شهرستان قائم‌شهر از سال 82 به صورت نیمه‌تمام رها شده است، تصریح کرد: از مدیران استانی به‌ویژه فرماندار می‌خواهیم در تکمیل خانه معلم و مرکز پژوهش فرهنگی قائم‌شهر همراهی و کمک کنند.

امام جمعه قائمشهر نیز با بیان اینکه کار الهی به انسان‌ها عزت و ماندگاری می‌دهد، اظهار کرد: آن چیزی که در مسیر الهی هزینه شود، ماندگاری دارد.

آیت‌الله علی معلمی با بیان اینکه خیّران قائم‌شهری با حضور خود به آموزش و پرورش در بخش تعلیم و تربیت کمک می‌کنند، گفت: حضور خیّران مدرسه‌ساز در سیستم آموزشی تحول‌آفرین است.

*وقف یکی از مهم‌ترین اعمال نیک است

فرماندار قائمشهر نیز در این مراسم با بیان اینکه انسان پس از مرگ باید پاسخگوی اعمال خود باشد، گفت: هیچ چیز در دنیا مطلوب‌تر از اعمال نیکی که در دنیا انجام داده‌اید نیست و وقف یکی از مهم‌ترین اعمال نیک است که پس از مرگ نیز اثرات خوب آن به انسان می‌رسد.

مهدی محمدی با بیان اینکه عزت ایران اسلامی مدیون تلاش‌های خیّران است، افزود: خیّران مدرسه‌ساز با فراهم کردن زمینه تحصیل فرزندان این مرز و بوم نیازهای امروز و فردای جامعه را برطرف می‌کنند.

* فرهنگ در جامعه مظلوم واقع شده است

عبدالله رضیان منتخب مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات فرهنگی در جامعه مظلوم واقع شده است، اظهار کرد: تقویت حوزه فرهنگ نیازمند برداشتن گام‌های موثر است.

وی با بیان اینکه 50 درصد از جامعه با آسیب‌های اجتماعی مواجه هستند، افزود: باید به حوزه فرهنگی توجه ویژه‌ایی شود.

*مشارکت 80 نفری خیّران در قائم‌شهر

حسین محمودی خیّر مدرسه‌ساز نیز در پایان به مشارکت 80 نفری خیّران در شهرستان قائم‌شهر اشاره کرد و افزود: مساله خیّران باید در خانواده‌ها نهادینه شود.

وی نهادینه شدن کار خیر در امر آموزش و پرورش را مهم تلقی کرد و گفت: انجام کار خیر بهترین فرصتی است که خداوند در اختیار ما قرار می‌دهد و چه بسا بهتر در راه آموزش و پرورش برای ترغیب و تشویق دانش‌آموزان صرف شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار