سخنگوي شوراي هماهنگي احزاب اصلاح طلب استان فارس گفت: اكنون وظيفه منتخبان مردم در انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي تا پاسخ شايسته اي به اعتماد تاريخي مردم به جريان اصلاحات بدهند.
کد خبر: ۲۲۲۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹ 01 May 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا: بهمن حاجات نيا افزود: حضور حماسي مردم و انتخاب مدبرانه و هوشمندانه آنها زمينه ساز پيروزي اصلاح طلبان و نامزدهاي ليست اميد در شيراز و استان فارس بود.
سخنگوي شوراي هماهنگي احزاب اصلاح طلب استان فارس با قدرداني از مردم به خاطر راي به فهرست مشترك اين شورا و حاميان دولت در استان گفت: با مشخص شدن نتايج انتخاب مردم، مسلم شد كه اهالي استان فارس بار ديگر مسير اميد را همراه با تدبير تاييد كردند.
وي گفت: انتخاب مردم در انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي معنادار بود و پس از واكاوي نوع انتخاب نمايندگان مشخص مي شود كه در فارس هم مردم همانند تهران به ليست اميد راي داده و به آن اعتماد كرده اند.
حاجات نيا افزود: در ماه هاي گذشته تلاش همه احزاب، گرو ها، رسانه ها، دست اندركاران و مجريان و ناظران انتخابات قابل تقدير بود و ايجاد نشاط در فضاي سياسي استان را باعث شد و همين امر زمينه اي فراهم كرد تا به معناي واقعي كلمه حماسه انتخاب رقم بخورد.
وي ادامه داد: در فضاي رقابتي ايجاد شده مردم توانستند با شناخت كافي نسبت به نامزدهاي انتخابات مجلس شوراي اسلامي به انتخابي از سر آگاهي دست بزنند و مسير خود را كه از اتنخابات 92 آغاز شده است در هفتم اسفند 94 و دهم ارديبهشت جاري ادامه دهند و اميدواريم اين مسير پراميد و همراه با تدبير ادامه يابد كه به يقين هم ادامه خواهد داشت.
دبير حزب اسلامي كار استان فارس در ادامه تلاش مسئولان اجرايي انتخابات را زمينه ساز برگزاري انتخاباتي سالم و امن عنوان و بيان كرد: بايد از تلاش همه برگزاركنندگان اين اتخابات باشكوه و سالم به ويژه مديريت ارشد استان، رئيس ستاد انتخابات، دستگاه هاي امنيتي و انتظامي و ساير مسئولان قدرداني كنيم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار