فرماندار نوشهر
فرماندار نوشهر با تأکید بر شناسایی ظرفیت‌های ورزشی در این شهرستان، گفت: باید این ظرفیت‌ها سریعاً به مرحله اقدام و عمل برسد.
کد خبر: ۲۲۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹ 28 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، علی شادمان در جلسه شورای ورزشی این شهرستان که با حضور محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در خانه ملت، مسئولان استانی و شهرستانی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نوشهر در حوزه ورزشی از شهرهای بسیار مهم است و از جایگاه بالا و ویژه‌ای برخوردار است.

وی با تأکید بر شناسایی ظرفیت‌های ورزشی نوشهر، افزود: باید این ظرفیت‌ها سریعاً به مرحله اقدام و عمل برسند.

فرماندار نوشهر با بیان اینکه افتخارات ورزشی نوشهر در مازندران سرآمد است، گفت: امسال باید در بخش ورزش نوشهر شاهد اقدام و عمل زیادی باشیم.

این مسئول تصریح کرد: هیأت‌های ورزشی با وجود مشکلات و کمبودهای اعتباری کارهای خوبی را انجام دادند و حتی از جیب خود نیز برای ورزش هزینه کردند تا پویایی ورزش نوشهر را حفظ کنند.

وی با اشاره به کارکردهای مختلف ورزشی در مجامع گوناگون، خاطرنشان کرد: در دیپلماسی نیز ورزش نماد صلح و دوستی و سبب ایجاد روابط و مبادلات میان کشورهاست.

شادمان افتخارآفرینی ورزشکاران مازندرانی را مایه فخر و مباهات دانست و ادامه داد: تعداد مدال ورزشکاران مازندرانی در میادین بین‌المللی با 17 استان کشور برابری می‌کند و این مایه افتخار است.

فرماندار نوشهر با بیان اینکه ورزش از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند، گفت: ایجاد شور و نشاط همراه با پیشگیری از آسیب‌ها و بزه‌های اجتماعی جزء نقش بی‌بدیل ورزش است که باید به آن توجه شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار