مدیرکل حج و زیارت مازندران
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: در حال برنامه‌ریزی برای اعزام زائران مازندرانی به عتبات در ماه مبارک رمضان هستیم.
کد خبر: ۲۲۰۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷ 27 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، حبیب‌الله ساداتی با اشاره به انجام پنج پرواز عتبات عالیات در استان، اظهار کرد: روزهای پنج‌شنبه دو پرواز، شنبه یک پرواز و یک‌شنبه یک پرواز از فرودگاه دشت‌ناز انجام می‌شود که مقرر شد از روز 12 اردیبهشت ماه امسال یک پرواز اضافه شود.

وی با تأکید بر اینکه زائران برای سفر به عتبات عالیات حتماً به 220 کاروان‌ مجاز حج و زیارت در استان مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: با وجود هشدارهای داده شده همچنان شاهد این موارد سواستفاده از مردم هستیم.

مدیرکل حج و زیارت مازندران با اعلام اینکه بیشترین موارد سواستفاده در روستاها مشاهده شده است، اضافه کرد: درخواست ما از دهیاران و شوراهای اسلامی این است که اطلاع‌رسانی لازم را به مردم روستاها داشته باشند و مردم را به سمت دفاتر زیارتی مجاز راهنمایی کنند.

ساداتی یادآور شد: لیست کارگزاران مجاز  در سایت حج و زیارت مازندران قابل مشاهده است و افراد می‌توانند برای اطمینان با شماره تلفن‌های 3-01133348601 تماس بگیرند.

وی با اشاره به اینکه زائران برای ثبت‌نام حتماً به دفاتر مجاز مراجعه داشته باشند، اظهار کرد: یکی از نشانه‌های غیرمجاز بودن دریافت وجه نقد از زائران است.

مدیرکل حج و زیارت مازندران درباره اعزام زائران در ماه مبارک رمضان، گفت: در حال برنامه‌ریزی برای اعزام زائران هستیم و متقاضیان می‌توانند روزه را به‌صورت کامل بگیرند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار