نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس
نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال آب دریای خزر مانند فعالیت‌هایی است که نیمه‌کاره رها می‌شود.
کد خبر: ۲۱۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ 26 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، شمس‌الله شریعت‌نژاد اظهار کرد: برخی از فعالیت‌های مسئولان در کشور همانند انتقال آب دریای خزر به جنوب تعجب‌برانگیز است.

وی با بیان اینکه برای ابتدایی‌ترین مباحث موجود مشکل داریم، تصریح کرد: با وجود اینکه در مهار آب‌های جاری کشور، مدیریت و مهندسی رودخانه‌ها مشکل وجود دارد اما هر روز بحث جدیدی مانند انتقال آب دریای خزر به سمنان مطرح می‌شود.

نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتقال آب دریای خزر با مشکلات اقلیمی و زیست‌محیطی همراه است، خاطرنشان کرد: نکته مهم این است که چقدر فعالیت و تحقیق علمی در این خصوص انجام شده است.

شریعت‌نژاد با بیان اینکه انتقال آب دریای خزر مانند فعالیت‌هایی است که نیمه‌کاره رها می‌شود، اظهار کرد: پیش از هر فعالیتی در این زمینه باید تحقیق زیست‌محیطی انجام داد.

وی افزود: برای طرح کوچکی مانند ساخت پل که در محیط زیست تغییر ایجاد می‌کند حساسیت‌ها فراوان است اما برای این موضوع مهم آیا آن حساسیت وجود دارد؟

نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گاهی اوقات مسئولان ارشد کشور این مسائل را مطرح می‌کنند، گفت: به نظر می‌رسد اینگونه اظهارنظرها بر اساس اهداف سیاسی و یا ناآگاهی آن مسئول است.

شریعت‌نژاد تصریح کرد: هیچ کاری بدون مطالعه در کشور نباید انجام شود و اگر این طور شود به متخصصان این حوزه اهانت کرده‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر مدعی حضور در میان 8 کشور تولید کننده علم هستیم، انجام چنین کاری بدون مطالعه درست نیست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار